In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3311547
Ik heb dus ook zo'n grijs vlak.... >:(
Dus Photobucket werkt niet meer? Dat is echt balen zeg!
Ik denk dan ook meteen aan alle foto's die in het verleden in bijvoorbeeld de BARF rubrieken, Medisch, Bibliotheek e.d. gebruikt zijn, daar werd heel vaak Photobucket voor gebruikt. Dan is een groot deel daarvan waarschijnlijk niet meer te zien...

Niet dat ik nou zo blij ben met Photobucket, want het werkt vreselijk traag. Maar ik heb over de loop der jaren wel al mijn foto's bestemd voor BP op Photobucket geplaatst.

Tinypic zou dus een goede vervanger zijn. Ik ga eens even kijken.

Alhoewel.... ik zie bij Tinypic staan:

"Volg het spoor van uw afbeeldingen en video's met Photobucket!
© 2004-2009 TinyPic®, een onderneming van Photobucket voor het delen van video's & en foto's;2017FOOTER_INFO2"

Dus hoe betrouwbaar is die partij dan?....
#3311577
Nitus schreef:Ik heb dus ook zo'n grijs vlak.... >:(
Dus Photobucket werkt niet meer? Dat is echt balen zeg!
Ik denk dan ook meteen aan alle foto's die in het verleden in bijvoorbeeld de BARF rubrieken, Medisch, Bibliotheek e.d. gebruikt zijn, daar werd heel vaak Photobucket voor gebruikt. Dan is een groot deel daarvan waarschijnlijk niet meer te zien...

Niet dat ik nou zo blij ben met Photobucket, want het werkt vreselijk traag. Maar ik heb over de loop der jaren wel al mijn foto's bestemd voor BP op Photobucket geplaatst.

Tinypic zou dus een goede vervanger zijn. Ik ga eens even kijken.

Alhoewel.... ik zie bij Tinypic staan:

"Volg het spoor van uw afbeeldingen en video's met Photobucket!
© 2004-2009 TinyPic®, een onderneming van Photobucket voor het delen van video's & en foto's;2017FOOTER_INFO2"

Dus hoe betrouwbaar is die partij dan?....
TinyPic is ook niet betrouwbaar maar dat is geen enkele gratis website. Die leven van de advertenties en hebben er geen enkele baat bij om te zorgen dat jouw foto's online blijven. Je moet daarom altijd zorgen dat je een kopie bewaard op je eigen PC. Ik heb al vaker foto's verplaatst naar de Barfplaats server om te bewaren (zoals de avatars nu) maar ik had niet gedacht dat photobucket pardoes alle foto's zou verwijderen zonder waarschuwing.

Barfplaats wordt gesponsord door