In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3307626
Sinds een tijdje zie ik bij diverse mensen hun foto niet meer en/of hun onderschrift.
Er staat een grijs vlak met een soort snelheidsmeter en de tekst dat ik mijn account moet updaten 'to enable 3rd party hosting'.
Het ontstaat bij steeds meer personen.

Wat moet ik hiermee? :-\
#3307628
Jij niks...die mensen, waaronder ik bij mn avater, hebben die foto via photobucket erop gezet, en photobucket doet stom. Iedereen moet dus voor zich een andere aanbieder gaan gebruiken en het aanpassen. Maar daar moet ik dus ook zelf nog ff zin in maken.
#3308277
Anne in Duitsland schreef:Ik heb geprobeerd mijn foto via mijn persoonlijke instellingen te plaatsen, maar er wordt gezegd dat je op 'Bijlagen' moet klikken en ik zag die hele knop 'Bijlagen' nergens staan. :-\

Dat probleem heb ik dus ook als ik een onderschrift wil plaatsen.....nergens een knopje 'bijlage'
#3308301
Ina schreef:Dat probleem heb ik dus ook als ik een onderschrift wil plaatsen.....nergens een knopje 'bijlage'
Je bent niet de enige... ;)

Misschien dat Jeff hierin wat kan betekenen? Hier bij het bericht staat wel de mogelijkheid tot bijlagen, in je handtekening echter niet. Het klinkt een beetje als een knopje wat vergeten is aan te zetten...
#3308554
Ina schreef:

Dat probleem heb ik dus ook als ik een onderschrift wil plaatsen.....nergens een knopje 'bijlage'
Ronald schreef:
Je bent niet de enige... ;)

Misschien dat Jeff hierin wat kan betekenen? Hier bij het bericht staat wel de mogelijkheid tot bijlagen, in je handtekening echter niet. Het klinkt een beetje als een knopje wat vergeten is aan te zetten...
Anne in Duitsland schreef:Ik heb geprobeerd mijn foto via mijn persoonlijke instellingen te plaatsen, maar er wordt gezegd dat je op 'Bijlagen' moet klikken en ik zag die hele knop 'Bijlagen' nergens staan. :-\

De tekst over Bijlagen had daar niet moeten staan. Je kan gewoon ouwerwets foto's toevoegen aan je onderschrift met de [img] code. Alleen dus geen foto's van photobucket.
#3308556
Admin schreef:De tekst over Bijlagen had daar niet moeten staan. Je kan gewoon ouwerwets foto's toevoegen aan je onderschrift met de [img] code. Alleen dus geen foto's van photobucket.
Maar die foto's moeten dus wel op een externe dinges staan, kunnen niet rechtstreeks vanuit de map op je computer worden gebruikt?
#3308560
Admin schreef:De tekst over Bijlagen had daar niet moeten staan. Je kan gewoon ouwerwets foto's toevoegen aan je onderschrift met de [img] code. Alleen dus geen foto's van photobucket.

Jeeejjjjjjj ..... eindelijk gelukt.... bedankt :D
#3308564
Anne in Duitsland schreef:Maar die foto's moeten dus wel op een externe dinges staan, kunnen niet rechtstreeks vanuit de map op je computer worden gebruikt?
Nee, want foto's op jouw computer kan niemand bij. Daar moet je blij mee zijn want anders zou heel de wereld alles op jouw computer kunnen zien.

Je kan wel tinypic gebruiken, alleen staat er hier geen knop voor. Dan moet je zelf naar http://nl.tinypic.com en daar de foto uploaden en dan de link hier toevoegen.
#3308570
Admin schreef:Nee, want foto's op jouw computer kan niemand bij. Daar moet je blij mee zijn want anders zou heel de wereld alles op jouw computer kunnen zien.

Je kan wel tinypic gebruiken, alleen staat er hier geen knop voor. Dan moet je zelf naar http://nl.tinypic.com en daar de foto uploaden en dan de link hier toevoegen.
O, olreit, dan ga ik dat binnenkort eens proberen. Dank voor de uitleg!
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door