In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3307203
*zucht* :biggrin2:

Nou photobucket heeft zijn plicy aangepast, als je foto's wil delen moet je maar gaan betalen. En als geboren Nederlander doe ik dat dus niet. :biggrin2:

Maar goed nu probeer ik de foto via andere hostingssites (google foto's en onedrive) te linken maar dat lukt dus niet. Ik krijg wat ik ook doe van barfplaats de melding:
Het was niet mogelijk om de afmetingen van de afbeelding te bepalen. Controleer of de URL die je hebt ingevoerd juist is.
Ik snap echt niet wat ik er verder mee moet. :help: Vind het zo kaal zonder onderschrift
Door src_esther
#3307262
eelke schreef:Hmmm raar. De mijne doet t wel gewoon, ik ga er morgen eens naar kijken.
Je onderschift wel maar je avatar niet.
Door eelke
#3307263
src_esther schreef:Je onderschift wel maar je avatar niet.
Klopt, mijn avatar is via photobucket, maar mijn onderschrift via wat anders (ik weet ff niet meer hoe) dus ik ga morgen even kijken hoe ik mn onderschrift geregeld heb, als ik het kan kan Kaio het ook ;)
Door src_esther
#3307266
eelke schreef:Klopt, mijn avatar is via photobucket, maar mijn onderschrift via wat anders (ik weet ff niet meer hoe) dus ik ga morgen even kijken hoe ik mn onderschrift geregeld heb, als ik het kan kan Kaio het ook ;)
Je onderschrift afbeelding staat bij TinyPic.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3307267
En dat kun je dus zowel met je Avatar als met je onderschrift doen...

Totdat ook Tinypic vervelend gaat doen... ;)

Alternatief: de meeste mensen die bijvoorbeeld bij Ziggo zitten, hebben daar ook webruimte. Je zou hem daar neer kunnen zetten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3307373
eelke schreef:Klopt, mijn avatar is via photobucket, maar mijn onderschrift via wat anders (ik weet ff niet meer hoe) dus ik ga morgen even kijken hoe ik mn onderschrift geregeld heb, als ik het kan kan Kaio het ook ;)
hihi blijkbaar niet .... :P

Mijn avatar heb ik als bijlage op BP geloof ik, maar die optie is er bij het onderschrift niet. Dan krijg ik dus altijd die foutmelding. EN ik weet zeker dat mijn plaatje aan de afmetingen voldoet ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3307382
O haha ik doelde op als Eelke het kan dan..... ;D

Tja dan zal ik eens een tinypic account maken , juj weer ergens een account erbij :D ::)
Maar ja alles voor een onderschrift :biggrin2:
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door