In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door eelke
#3307012
Ligt eraan waar je je email adres bij hebt... als er dat een is van je vorige provider denk ik niet dat je die over kunt nemen. Heb je bv gmail.com of outlook.nl dan maakt het niks uit.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3307015
eelke schreef:Ligt eraan waar je je email adres bij hebt... als er dat een is van je vorige provider denk ik niet dat je die over kunt nemen. Heb je bv gmail.com of outlook.nl dan maakt het niks uit.
Dat bedoel ik niet, ik kreeg de berichten van Barfplaats op mijn [email protected]
Per vandaag is dat [email protected]
Moet ik dat nergens veranderen dan om de berichten binnen te krijgen dan?
Door eelke
#3307016
Bedoel je dat je wilt dat je voortaan al je emails op je ziggo mail krijgt, of bedoel je dat je hier op BP het email adres wil aanpassen van zonnet naar ziggo?
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3307017
eelke schreef:Bedoel je dat je wilt dat je voortaan al je emails op je ziggo mail krijgt, of bedoel je dat je hier op BP het email adres wil aanpassen van zonnet naar ziggo?
Ja ik wil mijn email aanpassen naar ziggo.nl ipv zonnet.nl
Anders krijg ik de nieuwe berichten toch niet binnen?
Door eelke
#3307018
Hier op BP kan ik het zo snel niet vinden, misschien dat dat gewoon kan door Lizzy een pbtje te doen, maar ze zal dit topic vast wel lezen.

Kun je nog op je oude mail inloggen? Kun je daar nergens instellen dat je mails doorgestuurd worden naar het andere mail adres?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3307021
Via je naam (rechtsboven) naar "Gebruikerspaneel". Dan naar tabblad "Profiel", dan naar menukeuze "wijzig accountinstellingen".

Hiermee wijzig je dus alleen je instellingen in Barfplaats.

Wil je alle mail die je van anderen krijgt op je nieuwe mailadres krijgen, dan zal er een forward regel moeten komen op het zonnet-adres. Daarnaast zul je de afzenders op de hoogte moeten stellen van je nieuwe emailadres.
Door eelke
#3307032
Ronald schreef:Via je naam (rechtsboven) naar "Gebruikerspaneel". Dan naar tabblad "Profiel", dan naar menukeuze "wijzig accountinstellingen".

Hiermee wijzig je dus alleen je instellingen in Barfplaats.

Wil je alle mail die je van anderen krijgt op je nieuwe mailadres krijgen, dan zal er een forward regel moeten komen op het zonnet-adres. Daarnaast zul je de afzenders op de hoogte moeten stellen van je nieuwe emailadres.

Scherp Ronald. Ik zat te slapen geloof ik.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3307048
Ronald schreef:Via je naam (rechtsboven) naar "Gebruikerspaneel". Dan naar tabblad "Profiel", dan naar menukeuze "wijzig accountinstellingen".

Hiermee wijzig je dus alleen je instellingen in Barfplaats.

Wil je alle mail die je van anderen krijgt op je nieuwe mailadres krijgen, dan zal er een forward regel moeten komen op het zonnet-adres. Daarnaast zul je de afzenders op de hoogte moeten stellen van je nieuwe emailadres.
Dank je Ronald, gewoon overheen gekeken!!
Enne dat van het forward adres instellen bij de oude provider naar de nieuwe wist ik niet, bedankt daarvoor, heb ik intussen gedaan.
Door eelke
#3307063
Ik geef m even een schopje en een titelverandering zodat dit topic makkelijker boven komt drijven als iemand dezelfde vraag heeft en er naar zoekt :)
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door