In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door san :)
#3301569
al jaar en dag heb ik de tapatalk app op mn foon staan. naar mijn weten altijd de gratis appp.. toevalligerwijs krijg zondag op maandag nacht een mail van apple met daarin een factuur van 17 euro voor tapatalk? het gekke is dat ik zondag avond dus wel een ander appje heb gekocht voor 4 euro..

wie herkent dit?
Door eelke
#3301575
Uhh nee. Raar. Het enige wat ik me kan bedenken is dat er misschien een advertentieloze versie is van tapatalk waarvoor je moet betalen. Maar dan nog, 17 euro? Lijkt me erg vreemd.

Is het geen spam? Al goed gekeken naar de afzender enzo? Rondje google gedaan?
Door san :)
#3301605
nou ik heb dus geen idee.. ik kan dus aangeven in de mail dat het een onterechte aankoop is en voor zover ik weet is dus ook het emailadres van apple oke. Irritante is dus dat mn creditcardgegevens in mn account bekend zijn..
Door src_esther
#3301607
san :) schreef:nou ik heb dus geen idee.. ik kan dus aangeven in de mail dat het een onterechte aankoop is en voor zover ik weet is dus ook het emailadres van apple oke.
Afzender van mail zegt nog niet zoveel. Jij kan zelfs een mailtje sturen dat van Apple afkomstig lijkt. Hoe je kan zien dat het niet oke is, durf/kan ik niet uitleggen. Ik verzand veel te snel in veel te technische termen...
san :) schreef:Irritante is dus dat mn creditcardgegevens in mn account bekend zijn..
Reden dat ik een AppleId heb aangemaakt zonder betaalgegevens in te voeren. Dat wordt je vrijwel onmogelijk gemaakt maar het kan wel. Ik dacht, mocht ik toch een keer iets willen kopen, haal ik wel zo'n store-te-goed-bon.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door