In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3282944
Bij de meest ellendige dingen hier zie ik met tapatalk na de laatste update allemaal vrolijk lachende smileys. Eerst dacht ik nog goh wat bizar dat mensen zo reageren maar ik denk dat tapatalk het dus doet.
Meer mensen die het gezien hebben?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3282947
Even kijken.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Je kunt de post aanklikken en op antwoorden (quote) drukken. Dan kun je in de post zien welke smiley echt gebruikt is.

Edit: o, ik zie dat hier alleen de emojixx zichtbaar is vanuit tt.

Deze komen via de website: (de negatieve dan)
>:( :( :-[ :-\ :'(
Laatst gewijzigd door Rik01 op ma 13 feb 2017, 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3282951
Ja, de vertaling van de website emojis gaan allemaal naar de glimlach.

Emojis via tt gaan goed. Maar als emojis van de posts op de website geven dus een smiley.
Laatst gewijzigd door Rik01 op ma 13 feb 2017, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
#3282952
Rik01 schreef:Even kijken.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Je kunt de post aanklikken en op antwoorden (quote) drukken. Dan kun je in de post zien welke smiley echt gebruikt is.

Edit: o, ik zie dat hier alleen de emojixx zichtbaar is vanuit tt.

Deze komen via de website: (de negatieve dan)
>:( :( :-[ :-\ :'(
Klopt dus. De smiley's van tt zelf zijn wel te zien

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
#3282954
Rik01 schreef:Misschien is dit misgegaan na het terugzetten van de TT-plugin van afgelopen week (omdat de nieuwe versie problemen gaf ).
Zou maar zo kunnen, al is het me gisteren, nadat het allemaal weer werkte, niet opgevallen

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
#3282969
pearlsofpassion schreef:Het was Charlie's Angel ook al opgevallen.
Even aan Jeff gevraagd of er wat azn te doen valt maar ik vermoed van niet.
Tapatalk herkent de smilies van het forum niet. Dat ligt dus aan de app...
Eerder klopte het wel toch? Zo raar dat het ineens niet meer goed werkt. Ziet er zo gek uit in een verdrietig topic.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lil
#3283013
pearlsofpassion schreef:Het is natuurlijk ook wat je gewend bent maar ik gebruik gewoon http://www.barfplaats.nl op de smartphone...
Daar werkt alles prima. ;)

Maar ja, ik vond Tapatalk een vreselijk iets om mee te werken. Liep helemaal verloren....
Ik ook, heb geen tt en vind de versie van de site veel fijner. Maar ik heb ooit begrepen dat niet iedreen die optie heeft, dat een groep oude rotten dat ooit voor het tt tijdperk heeft gehad. Ik weet dat ik daarvoor ooit een mail naar Jeff heb gestuurd. Om te kijken of het ook met een Blackberry (ja echt de middeleeuwen ik zei het al) kon. Inmiddels 4 of 5 smartfoons verder haha.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door