In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Rik01
#3282378
Heeft iemand anders ook problemen met Tapatalk (beta 6.4.8(854) Android) sinds gisteren?

Ik krijg onder nieuwe posts (unread) en onder alle posts (new posts) geen posts meer te zien. Ik kan wel door het forum heen bladeren en dan zie ik wel posts.

Reinstall van TT maakte niets uit dus het lijkt mij een probleem van TT (misschien alleen beta) of van de forum-plugin hier. Andere forums weken nog goed.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3282414
Rik01 schreef:Heeft iemand anders ook problemen met Tapatalk (beta 6.4.8(854) Android) sinds gisteren?

Ik krijg onder nieuwe posts (unread) en onder alle posts (new posts) geen posts meer te zien. Ik kan wel door het forum heen bladeren en dan zie ik wel posts.

Reinstall van TT maakte niets uit dus het lijkt mij een probleem van TT (misschien alleen beta) of van de forum-plugin hier. Andere forums weken nog goed.


Ik heb precies hetzelfde!
Ook opnieuw geïnstalleerd, maar heeft niet geholpen.
Door Admin
#3282419
Ik heb gisteren Tapatalk geupdate maar daar zit een fout in. Voor nu is de oude versie teruggezet maar ik hoop dat alles nog werkt. Ik zie dat inmiddels andere forums het probleem al gemeld hebben bij Tapatalk dus hopelijk lossen ze het snel op (snel bij Tapatalk betekent meestal een paar weken. :( )
#3282420
Ik heb het ook, zowel op de ipad als de iPhone. Gister ook een update moeten doen en notificaties krijg ik nog wel binnen, die Kan ik ook gewoon bekijken, maar de tijdlijn is leeg. Pb krijg ik ook binnen en kan ik lezen maar kan er niet reageren op de pb.
Door BlissSpirit
#3282437
Jaaaaaa, liep hier ook flink te balen dat de tijdlijn het niet meer deed en ook de topics die ik volgde niet meer.
Maaaaaaar hij doet het weer!!!!!! Yesssss.


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door