In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3279182
Ik zet net een berichtje neer in het topic van Kiara en had het uiteindelijk 3x geplaatst :( Dit gebeurt me met enige regelmaat. Bij de vorige versie van BP kreeg je een melding dat je bericht geplaatst was en dan moest je moeite doen om uiteindelijk het bericht dubbel te plaatsen. Nu krijg ik een voorbeeld bovenin en dat schept bij mij verwarring op in de zin van: ik zal wel op voorbeeld geduwd hebben ipv verstuur, dat ging dus minimaal 2x fout :( :-[ :-[ :-\ :-X :-X
#3279183
Als je op voorbeeld hebt gedrukt, staat er links bovenin, bij de titel, 'voorbeeld'. Als je bericht dubbel geplaatst wordt (ik heb dat ook wel eens want mijn muis werkt niet zo goed meer) dan staat er wat anders, maar ik weet uit mijn hoofd niet wat.

Ik slinger dit topic meteen even door naar de juiste categorie.
Door Martine-Tom
#3279195
eelke schreef:Als je op voorbeeld hebt gedrukt, staat er links bovenin, bij de titel, 'voorbeeld'. Als je bericht dubbel geplaatst wordt (ik heb dat ook wel eens want mijn muis werkt niet zo goed meer) dan staat er wat anders, maar ik weet uit mijn hoofd niet wat.

Ik slinger dit topic meteen even door naar de juiste categorie.
Iets in de trend van "tijdens het plaatsen zijn er xx nieuwe berichten gepost"
#3279273
Hoi Dian, ik heb je overige berichtjes even weggehaald uit dat topic. Kan me voorstellen dat je dat juist in zo'n topic vervelend vind.
Herzien kan inderdaad altijd maar in zo'n soort topic is dat minder prettig kan ik mij voorstellen.

En helaas gebeurd het vaker ja, zeker met een mobiele telefoon of tablet.
#3279394
Dian schreef:Ik zet net een berichtje neer in het topic van Kiara en had het uiteindelijk 3x geplaatst :( Dit gebeurt me met enige regelmaat. Bij de vorige versie van BP kreeg je een melding dat je bericht geplaatst was en dan moest je moeite doen om uiteindelijk het bericht dubbel te plaatsen. Nu krijg ik een voorbeeld bovenin en dat schept bij mij verwarring op in de zin van: ik zal wel op voorbeeld geduwd hebben ipv verstuur, dat ging dus minimaal 2x fout :( :-[ :-[ :-\ :-X :-X
Kan je nog een keer uitleggen wat er misgaat. Ik heb het even geprobeerd en als je op Voorbeeld klikt dan krijg je een voorbeeld van je bericht te zien, maar die wordt nog niet geplaatst. Als je op Verstuur klikt en er is in de tussentijd een bericht bijgekomen dan verschijnt er een melding en dan wordt je bericht ook niet geplaatst. Wanneer gebeurt het dat een bericht dubbel geplaatst wordt?
#3279442
Ik heb dat ook regelmatig. Wanneer ik zo'n melding krijg kopieer ik mijn geschreven tekst en klik op "terug". In 9 van de 10 gevallen is mijn bericht dan al geplaatst en staat het er netjes 1 x. Soms is er niets geplaatst en dan plak ik de tekst die ik al geschreven had.

Beetje omslachtig misschien maar ach, het werkt wel :biggrin2:
#3279713
Ik type een berichtje, verstuur dat met <alt> <s>, loop even weg om iets te pakken en dan staat mijn getypte tekst met voorbeeld voor mijn neus..... en dan verstuur ik hem nog een keer omdat ik dan denk dat ik op voorbeeld gedrukt hebt( :-\ combinatie pc met bepaalde medicijnen zijn geen sowiewo geen succes ben ik achter gekomen :P ) ) In het topic waar Anqelique de 2 foute topics weggehaald heeft, baal ik daar echt van. Ik vervuil onbedoeld en ongewild andermans topic in daar kan ik niet tegen, word dan onwijs boos op mezelf........ Daarom vind ik het jammer dat je niet zelf een reactie weg kunt halen :-X
#3279836
Dian schreef:Ik type een berichtje, verstuur dat met <alt> <s>, loop even weg om iets te pakken en dan staat mijn getypte tekst met voorbeeld voor mijn neus..... en dan verstuur ik hem nog een keer omdat ik dan denk dat ik op voorbeeld gedrukt hebt( :-\ combinatie pc met bepaalde medicijnen zijn geen sowiewo geen succes ben ik achter gekomen :P ) ) In het topic waar Anqelique de 2 foute topics weggehaald heeft, baal ik daar echt van. Ik vervuil onbedoeld en ongewild andermans topic in daar kan ik niet tegen, word dan onwijs boos op mezelf........ Daarom vind ik het jammer dat je niet zelf een reactie weg kunt halen :-X
Je kan wel wijzigen. En dan maak je er "dubbel" van of zo.
#3279965
Dian schreef:Ik type een berichtje, verstuur dat met <alt> <s>, loop even weg om iets te pakken en dan staat mijn getypte tekst met voorbeeld voor mijn neus..... en dan verstuur ik hem nog een keer omdat ik dan denk dat ik op voorbeeld gedrukt hebt( :-\ combinatie pc met bepaalde medicijnen zijn geen sowiewo geen succes ben ik achter gekomen :P ) ) In het topic waar Anqelique de 2 foute topics weggehaald heeft, baal ik daar echt van. Ik vervuil onbedoeld en ongewild andermans topic in daar kan ik niet tegen, word dan onwijs boos op mezelf........ Daarom vind ik het jammer dat je niet zelf een reactie weg kunt halen :-X
Als je zelf berichten zou kunnen wissen, wordt het een zootje op een forum, dan gaan mensen te pas en te onpas berichten wissen en dan is het niet overzichtelijk meer, vandaar dat dat niet kan.

Je kan inderdaad altijd je berichtje wijzigen, dan zet je er bv sorry, dubbel. Je kunt dan ook nog klikken op 'meld dit bericht aan de moderator' en er dan bij vermelden dat je het dubbele bericht graag gewist wilt hebben. Ik legde nu nl niet zo snel de link dat het om een overlijdenstopic ging en ik dacht dat je vooral de vraag had hoe je dit kunt voorkomen.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door