In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door enya13
#3276598
dit is chinees voor mij, hellup.....!

nginx error!
The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later.

Website Administrator
Something has triggered an error on your website. This is the default error page for nginx that is distributed with Fedora. It is located /usr/share/nginx/html/50x.html

You should customize this error page for your own site or edit the error_page directive in the nginx configuration file /etc/nginx/nginx.conf.
#3276600
enya13 schreef:dit is chinees voor mij, hellup.....!

nginx error!
The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later.

Website Administrator
Something has triggered an error on your website. This is the default error page for nginx that is distributed with Fedora. It is located /usr/share/nginx/html/50x.html

You should customize this error page for your own site or edit the error_page directive in the nginx configuration file /etc/nginx/nginx.conf.
Het is ook Chinees voor mij, maar ik kreeg dat gisteren rond een uur of 1 's nachts. Rond die tijd wordt er geloof ik een of andere automatische achtergrondbewerking uitgevoerd op Barfplaats, en dan is de site niet toegankelijk. Ik vermoed dat het daarmee te maken heeft?
Door enya13
#3276601
ok, ben benieuwd of dat de oorzaak is. het duurt meestal zo'n 5 minuten. daarna is het plaatsen van een antwoord erruugggg traaaag. soms lukt het helemaal niet. ook verspringt het forum steeds onder mijn muisknop vandaan.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3276745
Lazy Garfield schreef:Dat klopt, heb ik ook en duurt een paar minuten.
Is altijd rond vijf over één in de nacht.
Is onderhoud denk ik, daarna geen problemen meer!
Dan moeten jullie ook gewoon braaf in bed liggen!
Door Admin
#3276817
enya13 schreef:ok, ben benieuwd of dat de oorzaak is. het duurt meestal zo'n 5 minuten. daarna is het plaatsen van een antwoord erruugggg traaaag. soms lukt het helemaal niet. ook verspringt het forum steeds onder mijn muisknop vandaan.
Dat klopt. Dan wordt er een backup gemaakt. Ik zal er een meer gebruikersvriendelijke melding van maken. Om 5 uur 's nachts wordt er trouwens ook automatisch wat onderhoud gepleegd en is het forum een paar minuten traag maar daar heeft (bijna) niemand last van. :)

Maar dat verspringen heeft er niks mee te maken. Ik denk dat je muizen hebt. :sofa:
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door