In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Hope
#3267678
-Annemarie- schreef:Ik kan 'em ook niet meer vinden. :-\

Heb net wel een fotootje geplaatst met Tinypic, maar niet met het icoontje.
Zal er morgen eens de Ccleaner overheen doen, misschien helpt het. :)
Raar hé? Hier is hij zo nu en dan gewoon ineens weg, om dan later ineens weer terug te zijn zonder dat ik ook maar iets gedaan heb.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3267695
Lana schreef:Waar staat die tiny pic?
Normaal staat die linksonder het vak waarin je typt, maar dus niet altijd ::)
Door Lana
#3267777
Hope schreef:Normaal staat die linksonder het vak waarin je typt, maar dus niet altijd ::)
Dank je Hope, ik heb de pic nu eindelijk gevonden.... ik zocht naar een heel klein pictogrammetje of iets in die strekking :) niet deze gekleurde letters pictogram die ik best wel groot vind :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3267974
Dan nog een vraagje: als ik een foto copy-paste en op voorbeeld (van het bericht) klik dan ben ik meteen helemaal uit Tinypic. Hebben jullie dat ook?
Best lastig als je er in hetzelfde bericht daarna nóg een wil plaatsen. Dan kan ik beter in een nieuw venster Tinypic openen, daar moet ik toch ook copy-pasten.
Door Siberienne
#3286036
Ik kan niet meer plaatsen met Tinypic, ligt dat aan mij? Pictogram staat wel in beeld maar opent niet meer als ik er op klik. Ik las laatst ergens iets dat het niet meer in de lucht was.
Nou heb ik geen FB, wel een instagram maar foto's krijg ik niet gelinkt/geplaatst als foto. Nog tips voor een andere manier om een foto te delen?
Door eelke
#3286038
Ik gebruik photobucket of myalbum.

Tinypic geeft bugs op het forum (de dubbel geplaatste berichten). Er wordt gewerkt aan een andere oplossing, maar dat heeft ff tijd nodig :)
Door fransbulletje
#3289326
Wilde een foto plaatsen maar Tinypic is vervangen door bijlagen.
Als ik via Bijlagen klik op bestanden toevoegen krijg ik tijdens het uploaden van de foto een foutmelding HTTP-fout
Meerdere foto's geprobeerd maar steeds dezelfde foutmelding, wat gaat er fout?
Door Martine-Tom
#3289328
008.jpg
008.jpg (367.36 KiB) 13533 keer bekeken
edit: wilde ff testen, met iPhone lukt het me niet maar met de laptop dus wel :)
Door Siberienne
#3289344
Bij mij pakt 'ie sommige foto's wel en andere niet op de iPad en iPhone. Ik krijg dan ook http fout

Martine, is dat Tom? Wat een schatje!
Door fransbulletje
#3289348
Helaas verschillende foto's geprobeerd maar steeds dezelfde foutmelding :-\
Tja dan maar alleen tekst en geen foto's ....saai
Door Martine-Tom
#3289349
Siberienne schreef:Bij mij pakt 'ie sommige foto's wel en andere niet op de iPad en iPhone. Ik krijg dan ook http fout

Martine, is dat Tom? Wat een schatje!
Ja dat heb ik op ipad en iphone idd ook.

Ja dat is Tom idd, hier was ie een maand of 4/5 :)
Door eelke
#3289350
Het lijkt met de grootte van het bestand te maken hebben. Wil je het eens proberen met een kleinere?
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door