In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Martine-Tom
#3289353
IMG_6913.JPG
IMG_6913.JPG (68.18 KiB) 17652 keer bekeken
He idd nu doet ie t wel vanaf de iphone! Nu nog uitzoeken hoe je kleinere bestanden van fotos maakt :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3289372
Jeff is er ook nog druk mee bezig achter de schermen, zodat ook wat grotere bestanden moeten lukken. Maar er zitten natuurlijk grenzen aan de grootte van een bestand. :)
Maar er wordt dus nog aan gewerkt.
Door Admin
#3289388
fransbulletje schreef:Wilde een foto plaatsen maar Tinypic is vervangen door bijlagen.
Als ik via Bijlagen klik op bestanden toevoegen krijg ik tijdens het uploaden van de foto een foutmelding HTTP-fout
Meerdere foto's geprobeerd maar steeds dezelfde foutmelding, wat gaat er fout?
Siberienne schreef:Bij mij pakt 'ie sommige foto's wel en andere niet op de iPad en iPhone. Ik krijg dan ook http fout

Martine, is dat Tom? Wat een schatje!
Martine-Tom schreef: He idd nu doet ie t wel vanaf de iphone! Nu nog uitzoeken hoe je kleinere bestanden van fotos maakt :biggrin2:
Het zou nu opgelost moeten zijn. Ik hoor het graag als iemand nog problemen heeft.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3289418
constance.blokzijl schreef:
Ging toch om tiny pic, geen tiny puppy? Afbeelding


Edit: euhm.... Mijn quoten doet raar bij Tapatalk??
Even checken of mijn quoten ook raar doet Afbeelding

Nee dusAfbeelding
Door fransbulletje
#3289616
Het werkt prima!
DSC07731.JPG
DSC07731.JPG (6.84 MiB) 17587 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3324107
Bij mij gebeurt er niks als ik op "bestanden toevoegen" klik. (Android toestel/Samsung s7)
Nog niet geprobeerd met de laptop, maar mijn, recente, foto's staan allemaal op mijn telefoon

edit: ik probeerde het net via de pc en dan werkt het wel gewoon....
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door