In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3264006
Het topic over Lahk Pa staat al veilig in de moderator hoek. De bar wordt regelmatig schoongeveegd maar overlijdenstopics bewaren we, en worden daarom verplaatst.

De notificaties waar je het over hebt, zouden die verwijzen naar dat topic?

Wil je nog graag iets met het topic? Er is de mogelijkheid het op te slaan op je computer.
#3264040
Wilde de reacties graag nog even doorlezen, nu het eerste overweldigende verdriet wat gezakt is, en mogelijk een kopietje maken van die pagina's voor bij bij zijn spulletjes, die ik als herinnering bewaar.
Barfplaats is voor mij een grote herinnering aan Lakkie. Het is fijn om sommige dingen weer te lezen en zo al het goede levend te houden. Ik heb geen anderen honden of dieren dus misschien is het voor mij persoonlijk net iets te snel weg. Sorry als ik wat emotioneel ben ik moet dit gewoon nog even kwijt.
#3264073
jon schreef:Wilde de reacties graag nog even doorlezen, nu het eerste overweldigende verdriet wat gezakt is, en mogelijk een kopietje maken van die pagina's voor bij bij zijn spulletjes, die ik als herinnering bewaar.
Barfplaats is voor mij een grote herinnering aan Lakkie. Het is fijn om sommige dingen weer te lezen en zo al het goede levend te houden. Ik heb geen anderen honden of dieren dus misschien is het voor mij persoonlijk net iets te snel weg. Sorry als ik wat emotioneel ben ik moet dit gewoon nog even kwijt.
Ahhhh :'( :'( :'( :-* :bigarmhug:

Ik heb je topic terug in bar gezet. Geef maar een seintje wanneer we het topic veilig kunnen stellen in de mod-hoek. Maar neem zoveel tijd als je nodig hebt, wij hebben geen haast :-*
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door