In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3231673
Lizzy schreef:Oh sh*t! Deze stond ook nog op mijn lijstje :-[ . Ik weet niet eens hoe ik me op een onderwerp moet abonneren, laat staan dat ik weet waar ik moet kijken of het werkt :biggrin2:
Laat Helpdesk Anne je helpen. 't Is lastig, dus luister goed: abonneren op een onderwerp doe je door linkboven op de pagina op 'Abonneer onderwerp' te klikken. :biggrin2:

Alleen gebeurt er dan dus niets. ::) ;D
#3232296
Anne in Duitsland schreef:Laat Helpdesk Anne je helpen. 't Is lastig, dus luister goed: abonneren op een onderwerp doe je door linkboven op de pagina op 'Abonneer onderwerp' te klikken. :biggrin2:

Alleen gebeurt er dan dus niets. ::) ;D
Hahahaha, jij bent echt erg ;D ;D ;D ;D
#3234437
Bosliefje schreef:Het bericht dat ik plaatste: "even een berichtje plaatsen" is voldoende om nu geabonnerd te zijn.
Ik heb dus nu een mail ontvangen omdat jij reageerde. :D

Maar heb jij dan nu ook een bericht gehad van mijn reactie??

Nee, maar ik heb me ook nog niet op dit onderwerp geabonneerd. :biggrin2: Ga ik meteen doen.

Maar bij die andere keren dat ik me op een onderwerp had geabonneerd, kreeg ik dus geen mail als er reacties waren, ook als die in het topic zelf wel verschenen.
#3234440
Nee dus, geen melding via de mail. Kan het zijn dat jij je instellingen zodanig hebt staan dat je altijd geabonneerd wordt op een topic als je er zelf aan deelneemt? Dat hadden veel mensen namelijk in het begin, maar dat leverde zo'n gigahoeveelheid mails op dat de meesten het hebben uitgezet, onder wie ook ik. Misschien is dat de reden dat ik geen meldingen per mail krijg? Maar ik wil die instellingen niet weer veranderen, omdat ik dus niet bij IEDER topic waar ik aan meedoe een melding wil krijgen van nieuwe reacties. Alleen bij onderwerpen waar ik me bewust op abonneer.
#3234446
ik ben echt blond! ik heb naar mijn weten niks ingesteld!
Ik reageer niet zo heel vaak, maar als ik reageer ben ik meteen geaboneerd! Dat verbaasde mij de eerst keer heel erg, en meestal zet ik het dan uit.
Maar ik wil wel eens kijken hoe het er bij mij uitziet
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door