In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3227550
Ik heb weer heel erg vaak dat als ik op het rode rondje links voor een topic klik, ik niet naar het voor mij 1ste nieuwe bericht ga, maar in oude berichten terecht kom. Vooral in fotopagina's, dan word ik steeds weer bij foto's gezet die ik allang gezien heb.
Meestal is het wel op dezelfde pagina, maar de laatste dagen word ik zelfs een pagina terug gezet, wat best wel irritant is.

Ligt dit aan iets op mijn laptop wat ik kan aanpassen? In het begin met het nieuwe forum had ik dit ook en toen is het vanzelf (als in zonder dat ik zelf iets gedaan heb) beter gegaan.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3227586
Kaela schreef:Ik heb weer heel erg vaak dat als ik op het rode rondje links voor een topic klik, ik niet naar het voor mij 1ste nieuwe bericht ga, maar in oude berichten terecht kom. Vooral in fotopagina's, dan word ik steeds weer bij foto's gezet die ik allang gezien heb.
Meestal is het wel op dezelfde pagina, maar de laatste dagen word ik zelfs een pagina terug gezet, wat best wel irritant is.

Ligt dit aan iets op mijn laptop wat ik kan aanpassen? In het begin met het nieuwe forum had ik dit ook en toen is het vanzelf (als in zonder dat ik zelf iets gedaan heb) beter gegaan.
Hier was de oplossing de cache legen.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door