In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Parelridder
#3192400
Hier ook, sommige gelezen pb's blijven in postvak uit staan, terwijl ik er al wel antwoord op ontving. Het lijkt er op dat aan sommige ontvangers ze wél in de ontvangen/gelezen map gaan en aan andere ontvangers niet.
Lastig in geval er geen reactie op de pb komt, omdat je dan niet weet of het berichtje wél ontvangen/gevonden is.
Door TomsBorders
#3192773
ik denk dat alle pb's die van voor de verhuizing zijn in het postvak uit blijven staan en die na de verhuizing zijn verstuurd en gelezen zijn ook zodanig in de verzonden items gaan staan
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3192777
TomsBorders schreef:ik denk dat alle pb's die van voor de verhuizing zijn in het postvak uit blijven staan en die na de verhuizing zijn verstuurd en gelezen zijn ook zodanig in de verzonden items gaan staan
Nee hoor, hier ook van na de verhuizing!
Door Parelridder
#3192778
TomsBorders schreef:ik denk dat alle pb's die van voor de verhuizing zijn in het postvak uit blijven staan en die na de verhuizing zijn verstuurd en gelezen zijn ook zodanig in de verzonden items gaan staan
Van de berichten die ik de afgelopen weken verzond en waarvan ik n.a.v. antwoord weet dat ze gelezen zijn, is een deel wél en een (veel kleiner deel) niet in de verzonden items geraakt. Ik had de indruk dat het gekoppeld is aan bepaalde leden, dat één nooit goed gaat, maar bij na kijken is dat niet het geval. Degene voor wie 4 (gelezen) berichten zijn blijven staan in 'Postvak uit', heeft er óók in 'Verzonden items' staan, eveneens in januari 2016..
N.a.v. jouw idee beide postvakken bekeken en in beiden zitten enkele antieke berichten en enkele (gelezen) exemplaren van eind januari 2016.
Een raadsel..
Door BlissSpirit
#3192788
Misschien dat de pb's die in postvak uit blijven staan, door de ontvanger gelezen en beantwoord zijn in Tapa? Geen ervaring hoor, maar gebruik zelf Tapa en kwam bij me op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door