In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door May Linn
#3184848
Had al gezocht maar kan het niet echt vinden.

Bovenin in de browserbalk staat een cijfer voor Barfplaats.nl.
Ziet er dan zo uit bv: (9) Barfplaats.nl

Waar is dit cijfer voor?

Bij bv Facebook staat dat ook zo, maar dan is een nieuwe melding of bericht.
Door eelke
#3184849
Dat betekend het hier ook. Naast de knop van je priveberichten is er nu ook de knop notificaties. Als je daar op klikt kun je het als gelezen aanmerken.

Ik heb het uitgezet, maar vandaag, net als vorige week een keer, toch weer meldingen. Zal vast opgelost worden :)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3184850
Er net onder staat: notificaties met een soort belletje ervoor. Met een 'pijltje' naar beneden.
Als je daar 'op gaan staan' en 'aanklikt' dan opent zich een klein venster met daarin topics waar je op gereageerd hebt.
Die onderwerpen kun je dan weer stuk voor stuk aanklikken en lezen.

Bij mij verschijnen er af en toe ook heeeeeeeel oude topics waar al tijden niemand op gereageerd heeft.
Die verdwijnen dan weer zo gauw je naar de inhoud van dit topic gekeken hebt.
Heb ik het zo duidelijk beschreven?
Door Admin
#3184862
Neally schreef: Bij mij verschijnen er af en toe ook heeeeeeeel oude topics waar al tijden niemand op gereageerd heeft.
Die verdwijnen dan weer zo gauw je naar de inhoud van dit topic gekeken hebt.
Heb ik het zo duidelijk beschreven?
Dit hadden meerdere mensen al gemeld en het is mijn schuld. :-[ Er moeten nog een paar oude berichten aangepast worden die niet goed zijn overgekomen met de overgang naar het nieuwe forum, maar zodra ik die aanpas dan worden notificaties uitgestuurd. Na deze week heb ik alles aangepast en krijg je die oude meldingen niet meer. :biggrin2:

Inge en Bono schreef:Met IE zie ik geen getal staan
In IE zie je dat getal ook. Als jij geen getal ziet dan betekent het dat jij geen ongelezen notificaties hebt.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3184902
Admin schreef:Dit hadden meerdere mensen al gemeld en het is mijn schuld. :-[ Er moeten nog een paar oude berichten aangepast worden die niet goed zijn overgekomen met de overgang naar het nieuwe forum, maar zodra ik die aanpas dan worden notificaties uitgestuurd. Na deze week heb ik alles aangepast en krijg je die oude meldingen niet meer. :biggrin2:
Ach, jouw schuld weer.... >:( Admi(e)n is er ook een makkelijke naam voor@schuld ;D ;D :-*
Door Admin
#3184924
Neally schreef:Ach, jouw schuld weer.... >:( Admi(e)n is er ook een makkelijke naam voor@schuld ;D ;D :-*
Daarom log ik ook altijd in als Admien als ik schuld wil bekennen. Dat ga ik natuurlijk niet onder m'n eigen naam doen. :D :D
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door