In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Admin
#3181214
Kaela schreef:*heeft elke keer als facebook me uitlogt een probleem, wat was het wachtwoord ook al weer?*

Kim en Borke, is er nog plek onder de steen ;D

Nee hoor Jeff, goed gedaan weer voor iedereen die het wel handig vindt!

Als je niet bent ingelogd bij Facebook dan werkt het natuurlijk niet (je krijgt dan het verzoek eerst in te loggen), maar je kan altijd los van Facebook blijven inloggen met je wachtwoord. Ook degene die zich hebben geregistreerd met Facebook. Barfplaats is iets geavanceerder dan Facebook dus dan kan hier allemaal. :D :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3181287
Admin schreef:Als je niet bent ingelogd bij Facebook dan werkt het natuurlijk niet (je krijgt dan het verzoek eerst in te loggen), maar je kan altijd los van Facebook blijven inloggen met je wachtwoord. Ook degene die zich hebben geregistreerd met Facebook. Barfplaats is iets geavanceerder dan Facebook dus dan kan hier allemaal. :D :D
Nee, ik bedoel dat ik automatisch ingelogd ben bij facebook en als ik dan 1 keer per jaar ofzo uitgelogd raak, dan weet ik mijn wachtwoord van facebook niet meer ;D BlondT noemen ze dat!
Door Borke
#3181385
Kim_S schreef:Wij richten wel een nieuw forum op of zo ::)
:P :biggrin2:
Nah... We gaan toch niet muiten?
Wel gezellig met zijn drietjes onder die steen.
Vragen of Mieke ook komt, die regelt altijd de bitterballen ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3181389
Borke schreef:Nah... We gaan toch niet muiten?
Wel gezellig met zijn drietjes onder die steen.
Vragen of Mieke ook komt, die regelt altijd de bitterballen ::)
Mijn Bitterbal-alert ging af :biggrin2:

Oh Miiiiieeeeekuuuuuuuh ::)
Door Bosliefje
#3210367
Ik zit ook meestal onder een steen, geen smartfoon, geen tablet... maar je computer onthoudt toch je wachtwoord?? :D de mijne gelukkig wel, anders raakte ik hier nooit ingelogd
Door Admin
#3384236
cindy.billen schreef: zo 18 aug 2019, 23:43 En kan je beide accounts nog laten samenvoegen als je met FB ingelogd hebt terwijl je met een ander mailadres al langer lid was :-[
Ja maar dat is nieuw en heb ik nog niet geprobeerd dus is het even uitzoeken. Stuur mij een pb met je ander account en welke je wil verwijderen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3384318
Ik heb gelukkig geen FB meer. Kom ook graag onder je steen hoewel ik me afvraag wie er onder de steen zit. De mensen met of zonder FB :P :P :biggrin2:
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door