In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door signmodel
#3179012
sinds gisteren gaat er iets gedownload worden zodra ik naar barfplaats.nl/forum ga en opent deze pagina niet.

ik kan wel op de hoofdpagina komen en via de geschiedenis kan ik wel naar de categorieën.
ga ik via de hoofdpagina naar forum dan kom ik er ook niet en wordt er weer een download gestart.

ik kan dan wel weer via de categorie naar het forum komen.

wie kan deze digibeet helpen weer normaal gebruik te maken van bp??
#3179022
signmodel schreef:sinds gisteren gaat er iets gedownload worden zodra ik naar barfplaats.nl/forum ga en opent deze pagina niet.

ik kan wel op de hoofdpagina komen en via de geschiedenis kan ik wel naar de categorieën.
ga ik via de hoofdpagina naar forum dan kom ik er ook niet en wordt er weer een download gestart.

ik kan dan wel weer via de categorie naar het forum komen.

wie kan deze digibeet helpen weer normaal gebruik te maken van bp??
Heb je je geschiedenis en cookies wel een helemaal verwijderd?
Door Admin
#3179056
signmodel schreef:sinds gisteren gaat er iets gedownload worden zodra ik naar barfplaats.nl/forum ga en opent deze pagina niet.

Jura&Mahru schreef:Ik heb dat probleem ook.
In Chrome druk op Ctrl-H. Klik dan op Browsegegevens wissen... en dan nog een keer op Browsegegevens wissen.
Door Admin
#3179233
signmodel schreef:nu wel en niks meer aan de hand.
wat het nou geweest is dan?? ach hij doet het!!
Het was mijn fout. Ik had iets verkeerd ingesteld en snel weer teruggezet maar omdat je browser een kopie van de pagina bewaart kreeg je toch steeds de verkeerde versie te zien. :-[
Door signmodel
#3179324
Admin schreef:Het was mijn fout. Ik had iets verkeerd ingesteld en snel weer teruggezet maar omdat je browser een kopie van de pagina bewaart kreeg je toch steeds de verkeerde versie te zien. :-[
aaah oke, weer mijn gevoel van timing die weer eens perfect was dus.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door