In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Jeff
#3097651
Mini's 3-tal schreef: Ik ga ff proberen of ik de oude versie geinstalleerd krijg thuis, werkt dat niet, blijf ik wel gewoon via de browser werken.
Tapatalk heeft het nu veranderd dat je een tapatalk-ID moet hebben om forums toe te voegen aan de app dus je hebt er pas last van als je Tapatalk opnieuw installeert. Heel irritant. Ik ben nog steeds druk bezig om de mobiel vriendelijke versie van Barfplaats klaar te maken dus binnenkort heb je geen Tapatalk meer nodig.

Wat je in de tussentijd kan doen is deze link kopieren:

android-app://com.quoord.tapatalkpro.activity/tapatalk/www.barfplaats.nl/forum/

en dan plakken in de zoekbalk van je startscherm (dus niet in je browser, maar de openingsscherm van Android). Dan wordt automatisch Tapatalk opgestart met Barfplaats (je moet Tapatallk wel geinstalleerd hebben). Je kan dan via het menu rechtsboven kiezen voor Aanmelden, Aanmelden met een e-mail adres, en dan inloggen met je Barfplaats naam. Een beetje omslachtig maar ik ga kijken of het makkelijker kan.
Door Ruisje
#3097825
Jeff schreef: Tapatalk heeft het nu veranderd dat je een tapatalk-ID moet hebben om forums toe te voegen aan de app dus je hebt er pas last van als je Tapatalk opnieuw installeert. Heel irritant. Ik ben nog steeds druk bezig om de mobiel vriendelijke versie van Barfplaats klaar te maken dus binnenkort heb je geen Tapatalk meer nodig.

Wat je in de tussentijd kan doen is deze link kopieren:

android-app://com.quoord.tapatalkpro.activity/tapatalk/www.barfplaats.nl/forum/

en dan plakken in de zoekbalk van je startscherm (dus niet in je browser, maar de openingsscherm van Android). Dan wordt automatisch Tapatalk opgestart met Barfplaats (je moet Tapatallk wel geinstalleerd hebben). Je kan dan via het menu rechtsboven kiezen voor Aanmelden, Aanmelden met een e-mail adres, en dan inloggen met je Barfplaats naam. Een beetje omslachtig maar ik ga kijken of het makkelijker kan.
Dat zou heel fijn zijn!!! Tapatalk is de laatste maanden gewoon een ramp geworden. De ene na de andere functionaliteit werkte niet of niet goed en nu zijn soms hele stukken tekst onzichtbaar...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3099319
Jeff schreef: Tapatalk heeft het nu veranderd dat je een tapatalk-ID moet hebben om forums toe te voegen aan de app dus je hebt er pas last van als je Tapatalk opnieuw installeert. Heel irritant. Ik ben nog steeds druk bezig om de mobiel vriendelijke versie van Barfplaats klaar te maken dus binnenkort heb je geen Tapatalk meer nodig.

Wat je in de tussentijd kan doen is deze link kopieren:

android-app://com.quoord.tapatalkpro.activity/tapatalk/www.barfplaats.nl/forum/

en dan plakken in de zoekbalk van je startscherm (dus niet in je browser, maar de openingsscherm van Android). Dan wordt automatisch Tapatalk opgestart met Barfplaats (je moet Tapatallk wel geinstalleerd hebben). Je kan dan via het menu rechtsboven kiezen voor Aanmelden, Aanmelden met een e-mail adres, en dan inloggen met je Barfplaats naam. Een beetje omslachtig maar ik ga kijken of het makkelijker kan.
Uh oh, dat wordt lastig. Heb de zoekbalk van Google op het startscherm vakkundig uit mijn telefoon gesloopt, maar wie weet via de terminal. Ik heb trouwens wel de 4.9.5 versie van mijn Google Drive geplukt en die geinstalleerd. Wie weet dat die mobiele versie wel goed werkt in de toekomst
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3099673
Mini's 3-tal schreef: Uh oh, dat wordt lastig. Heb de zoekbalk van Google op het startscherm vakkundig uit mijn telefoon gesloopt, maar wie weet via de terminal. Ik heb trouwens wel de 4.9.5 versie van mijn Google Drive geplukt en die geinstalleerd. Wie weet dat die mobiele versie wel goed werkt in de toekomst
Ff mezelf kwooten, heeft die pokkeversie zichzelf up gedatetetet >:(

Op naar de oude versie maar weer en dan automatisch updaten uitvinken, grrrr.
Door Jeff
#3100787
Mini's 3-tal schreef: Ff mezelf kwooten, heeft die pokkeversie zichzelf up gedatetetet >:(

Op naar de oude versie maar weer en dan automatisch updaten uitvinken, grrrr.
Daarom kan je beter barfplaats toevoegen via de link hieronder. Dan hoef je niet met oude versies te rommelen en hoef je geen tapatalk id te hebben.

android-app://com.quoord.tapatalkpro.activity/tapatalk/www.barfplaats.nl/forum/
Door Jeff
#3107544
Mini's 3-tal schreef: En dan dus de nieuwe versie installeren maar niet openen. Maar waar plak ik die link dan, in de terminal?
Ja, eerst de nieuwe versie installeren maar nog niet openen. Dan naar barfplaats gaan in je browser en naar deze pagina gaan. En dan op de link hierboven klikken. Je hoeft die nergens te plakken. Tapatalk (de nieuwe versie) wordt dan automatisch opgestart met Barfplaats. Je kan dan zoals hierboven staat met je email adres inloggen op Barfplaats zonder een Tapatalk ID aan te maken.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door