In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door eelke
#3283113
Ik geef m even een schop naar Vragen en problemen. Als nog iemand zich het dan afvraagt, wordt er daar denk ik eerder gezocht, en hier in de bar zakt het sowieso snel weg.

Kan wel fijn zijn dat het bekend is, zeker bij verdrietige topics die dan vol blije smileys lijken te staan.
#3297322
Rik01 schreef:Bij een topic als dit staan die smileys ook niet helemaal lekker.

Ook toevallig maar ik kijk net een paar uur geleden of Tapatalk mijn vraag al had beantwoord hierover, want ik had het in februari al gemeld. Ik krijg net een bericht van Tapatalk om de laatste versie te installeren en te kijken of het daarmee is opgelost. Dat ga ik nu doen.
#3297324
Hoe moeilijk kan het zijn om het probleem te vinden... De [ emoji xx ] werken wel. Het zijn de samengestelde emojis met : en ) e.d. die niet werken.

>:( :( :-[ :-\ :'(

De puntkomma, min + haakje werkt dan weer wel ;-)
Deze ook :-)

Zouden alleen de negatieve niet werken?
TT wil positief blijven ;-)
:mad:
#3311472
eelke schreef:Volgens mij doen de smileys het nu in tapatalk he?

We zijn ook wel 3 maanden verder Jeff ;D
;D ;D

Ik had een bericht op hun support forum geplaatst maar daar werd ook niet op gereageerd. Een van de leden hier heeft dat bericht van mij daar gevonden en er ook op gereageerd maar daar werd ook niet op gereageerd. Ik ging net op zoek naar dat bericht maar ze hebben het hele support forum voor beheerders verwijderd. ;D En nee, deze is het niet: https://www.tapatalk.com/groups/tapatalksupport/. Die is alleen voor app gebruikers.

Ik heb nu (weer) een support melding gemaakt maar ik verwacht er weinig van.
#3335350
Jup, je hebt gelijk. Dat ligt volgens mij echt aan tapatalk, dan zal er wel weer een update zijn geweest ofzo...

Als je twijfelt kun je altijd in tapatalk het bericht quoten, dan kun je de tekens zien van de origineel bedoelde smiley. Het is wel erg storend ja.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door