Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2251630
nee zou je zeker niet zeggen haha.
tis een hele mooie blauwe lap met een heerlijke pluizenvacht!!!! wil haar ook liever niet naar buiten laten, heb nu nog als excuus dat ze nog niet geholpen is maar die gaat straks ook niet meer op en dan zal ze toch heel graag naar buiten willen, wil ze nu al maar gebeurt lekker nog niet haha.
#2251639
pearlsofpassion schreef: Ik vind het ook een ontzettend mooi katje!
Ik ben dol op lapjes en al helemaal met zo'n donker driehoekje op de neus! :)
(mijn vriend is gek op witte driehoeken op de snoet, zou je niet zeggen he, als je de mijne ziet? ::) ;D)
Dus het zijn eigenlijk de katten van je vriend ;D

Maar dit katje doet me een beetje denken aan een poes die in het asiel zat toen ik er stage liep. Eerste ontmoeting had ik niet door dat ze in het mandje lag dat ik wilde verplaatsen, auw! Meppen dat ze kon! Het was geen lieverd maar toch deed ze echt iets met me, met heel veel moeite, bach en TTouch heb ik haar een heel klein beetje mogen aaien en toen kwamen er mensen die ik zowaar kon overhalen om het te proberen met haar, nog mijn 06 gegeven voor als ze extra hulp wilden, maar kreeg een smsje dat ze eerst een tijdje zich ergens verstopt had en daarna zich lekker thuis voelde en ook gewoon aangeraakt kon worden :smitten: Oh, wat was ik daar blij om zeg!!
#2251677
Het zijn echt wel mijn katten hoor  :biggrin2: , maar ik maal niet zo om het uiterlijk, en hij had bij Luis de voorkeur voor een rood-witte. Dus dan luister ik braaf  ::)
Kleintje had ik al toen we elkaar leerden kennen en Cuzco kwam toevallig op mijn pad...

Ik laat mijn katten niet vrij naar buiten hoor. 
Dat heb ik vroeger wel gedaan maar op 2 jaar tijd evenveel katten verloren en dat was voor mij genoeg.  Luis zou trouwens toch een auto tegemoet lopen en Cuzco is totaal panisch en onberekenbaar buiten.
Later wil ik de tuin afzetten, en dan kunnen ze veilig buiten en heeft niemand er last van.  Ik wil gewoon niet nog een kat verliezen aan het verkeer of een buurman die ze niet kan verdragen. Dat hoor je ook steeds meer. 
#2251684
Ik woon hier gelukkig in kattenparadijs waar de buren voor zover ik weet geen hekel hebben aan katten, er weinig verkeer is en een mini bosje om jezelf te vermaken als je even de sloot en de beek overhupst... dus die van mij komen wel buiten. Grootste minpunt is als Theo ons gaat vergezellen met de laatste wandeling en die verkeerd getimed is waardoor hij dan een wedstrijdje met de bus gaat houden ::)
#2316610
Tjeeezus, wat een bizarre sites zeg! Dan staat er 'gelukkig dier' met een foto van zo'n dood beestje, wat een contrast, of dat ze er zo schattig uitzien, nog levend, maarja wat moet je als verkoper...en dat kvv voer degomeat is echt stukken goedkoper dan wat ik in de winkel koop, daar ga je zelf toch net voor malen?? is dat echt goed spul? Dan ga ik daar flink inslaan aangezien ik 3 kleintjes van ons nestje (nu 11 dagen en ontzettend schattig) houd!
Echt een hele goeie tip, dat mag wel in koeieletters bovenaan deze pagina staan, of kent iedereen het al behalve ik..kan ook nog :-\
groetjes, Mary
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door