Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hannabelgje
#2233675
Hij krijgt nu 120 gram per keer dus 240 per dag en dat gaat nog steeds schoon leeg. Nog meer vind ik toch wel erg veel worden hoor.  :-\ De fokker vond hem er geweldig uitzien in elk geval. Meneertje was ook weer flink gegroeid en weegt inmiddels 2.7 kilo.
Door Mowgli
#2234870
hannabelgje schreef: Hij kan ook enorm krijsen als hij vindt dat hij honger heeft ::)
Bij ons gaat Mowgli (nu 9 maanden) ons terroriseren als hij honger heeft. Tijdens het spelen met ons gaat hij ineens heel erg hard en boos bijten, of hij rent naar de keuken en gaat driftig zijn bordje of waterbakje heen en weer schuiven en klapperen.
#2234956
Hier spelen ze ook altijd iets driftiger als ze honger hebben.
Maar dan met elkaar en de speeltjes, niet met mij.  :D  Bij mij zijn ze altijd lief.  :biggrin2:

En Kleintje, die roept ook heel erg hard.  Springt dan naast me, weer eraf, roept, springt weer naast me en zo door.  Denk je: wat zou ze nu willen?  ???  ;D
Door fem fatale
#2235346
Kai roept gewoon "dooohooooood, ik ga dooohooooood, van de hoooooohooooonger",  en Jets hongermiauw klinkt als "help". Plien gaat gewoon in de voerdoos zitten wachten, maar dat valt niet zo op, want ze zit natuurlijk ook in de voerdoos als er wel eten is.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door