Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Flip*
#2209419
mauw schreef: Zo mailtje is onderweg. :)
Boz is te doen maar dan moet het al een koopje zijn ;)

Verder heb ik ook even gebeld met Avado (schoten BE) Mevrouw was heel vriendelijk, barft zelf (nouja de honden dus)
en ga maandag even langs voor wat meer informatie.

De kwartel en parelhoen zijn aan het ontdooien pf kan ni wachten :biggrin2:
En, hoe valt het in de smaak?!

wij hebben van die lunchbonnen. Vriendlief neemt altijd een doosje met bammetjes mee, dus kan ik er mooi boodschappen van doen :biggrin2:
Blote schone kwartels zijn vaak €2 per st, dus scheelt niet heel veel met Colruyt. Kwartel met veren en ingewanden is goedkoper en een zak kwartelkarkassen kost bijna niets (zit ook bijna niets aan).

Weet iemand of de kwartels van Caroba zonder darmen zijn?
Door mauw
#2209691
Ze vond het gewéldig!  :D
Zowel de kwartel als de parelhoen.
Ik moet toegeven dat ikzelf toch trots ben op poezel toen ik de botjes hoorde kraken het kwam heel natuurlijk over!  :smitten:
Voor die 1 euro extra per week heb ik dat er wel voor over.

even voor de duidelijkheid: kwartel van colruyt (dus zonder ingewanden) is vleesbot dan toch? wel meer vlees dan bot geloof ik.
Door odilla
#2217375
ik heb de kwartel en duif van caroba gehad en dat zijn hele dieren met alles er in

ik denk dat ik dus met 1 kat een groot probleem heb als het om barfen gaat
ze eet totaal geen lever wat ik ook geprobeert heb ze blijft het weigeren terwijl de andere 5 er dol op zijn en niet moeilijk doen over het eten wat je ze ook geeft ze eten het op.

ik heb zelfs enkele foto's van mijn katten aan de barf
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door