Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Thea
#2151043
Ik wil voor mijn katten ook eens een vis bestellen. Wat kan ik dan beter bestellen? Sprot of Haring. Het zijn beginnende barfers Tenminste 1 de andere zal het wel niet lusten.

Heb ook de gemalen eendagskuikens besteld Dan wil ik volgende x de hele kuikens bestellen. (lusten en mogen honden die ook?)
Verder heb ik de kipmix en rundkipmix. Dit kan de hond ook eten.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2151082
Ik dacht dat sprot en haring ook heel erg familie van elkaar waren. Hier eet alleen Sien vis en dan alleen uit blik of zalmfilet.
Een zakje gemalen kuikens is wel behoorlijk vieze snot, ik was gelijk voor de ongemalen gegaan. Honden mogen natuurlijk ook (gemalen) kuikentjes hebben, alleen denken sommige dat het hele lieve nog levende kuikentjes zijn en gaan ermee kroelen ipv ze op te eten.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2151099
Nou heb het op mijn lijstje staan maar de bestelling nog niet bevestigt dat doe ik morgen.
Dus haring is geen goed idee en sprot mss en wat dan van spiering. Ik heb wel zo;n doosje uit de dierenwinkel gehad met die hele kleine spieringkjes maar daar doen ze weinig mee.
Beter hele kuikens dus.Denk wel dat ze daar mee gaan spelen idd (vind ik zelf ook wel beetje zielig :embarassed:) Maar weet waar ik vroeger woonde aten de katten bijna niets anders. Was op boerderij dus wel natuurlijk muizen ect. zelfs 1x een kat die een heel groot konijn (tam) te pakken had gehad. Was al heel stuk opgegeten :( dat was echt eng om te zien)
Door flin
#2151194
'k weet niet waar/bij wie je besteld,

sprot kan 'k hier eigenlijk alleen gezouten of gerookt krijgen, soms idd naturel gevroren, netzoals haring/bakharing

perzoonlijk vindt ik sardientjes een mooi heel visje (voor mezelf) èn voor de katzels,
soms ook te vinden bij een toko, dan heet 't vaak sardel (misschien goedkoper?)
Gebruikersavatar
Door Thea
#2151265
[quote="flin"]
'k weet niet waar/bij wie je besteld,

sprot kan 'k hier eigenlijk alleen gezouten of gerookt krijgen, soms idd naturel gevroren, netzoals haring/bakharing

perzoonlijk vindt ik sardientjes een mooi heel visje (voor mezelf) èn voor de katzels,
soms ook te vinden bij een toko, dan heet 't vaak sardel (misschien goedkoper?)
[/quote]

Bij Caroba. Dus is echt wel voor dieren en niet gezouten.
Door Mevroi Kruim
#2151573
Ik zou het gewoon proberen, die sprot. Kan zo maar goed gaan toch?
Hier zijn ze niet gecharmeerd van sardien maar een zalmfileetje gaat er nog wel in. En Knor eet ook zalmstaart, maar die is dan ook een grote jongen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2152115
Volgens mij zit er niet veel verschil tussen haring en sprot.
Sprotten zijn wat kleiner maar het zijn beide haringachtigen en de smaak is heel erg gelijkaardig.
Tis maar wat je zelf het leukst vind.  ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door