Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door gonny
#240799
het is zeker een leuke naam!!!!! :D :D
Door Ollie
#240803
gonny schreef: het is zeker een leuke naam!!!!! :D :D
Dank je! :D ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#240807
Ollie schreef: Oeps... ik ken em wel! :-\ Nou ja alles beter dan kerstliedjes ;D

Jaaa ik vond het ook wel een leuke naam :D hij luistert er ook al een beetje naar als ik met z'n voerbakkie over de grond rammel! ;D
ja dan luistert hier ook alles naar de naam jesse ;D
Door Ollie
#240811
sylvia schreef: ja dan luistert hier ook alles naar de naam jesse ;D
Hahahaha ;D ;D ;D Ja maar goed, zo leer ik hem wel naar z'n naam luisteren ;D ;D ;D
Door Loeka
#242299
sylvia schreef: ja volgens mij doen ze dat voor de winkels ook , ik ken ook wel fokkers die dit met net geboren pups doen die niet goed zijn, dat is heel snel gebeurd :-\ maar ik word er een beetje naar van :-\
Effe niet fijn voor de nachtrust. Maarre, het levend invriezen is helemaal geen snelle dood. Sterker nog het is een hele nare afschuwelijke dood! Dit is pure dierenmishandeling!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#242305
Loeka schreef: Effe niet fijn voor de nachtrust. Maarre, het levend invriezen is helemaal geen snelle dood. Sterker nog het is een hele nare afschuwelijke dood! Dit is pure dierenmishandeling!
Nou, om 15.16 uur zullen er maar weinig mensen op het punt staan te gaan slapen.

Maarree, verklaar je opmerking een nader, ik weet namelijk ook niet beter als dat het een hele milde dood is.
Door Ollie
#242307
Angelique schreef: Nou, om 15.16 uur zullen er maar weinig mensen op het punt staan te gaan slapen.

Maarree, verklaar je opmerking een nader, ik weet namelijk ook niet beter als dat het een hele milde dood is.
Volgens mij slapen ze gewoon heel rustig in? ???

Maar ja... het is het idee, denk ik.. een beestje levend invriezen.
Door K@rin
#242311
Ik word hier helemaal niet goed van .............
Vers voeren ja, maar echt andere dieren (dus in zijn totaliteit) aan mijn eigen dieren gaan voeren, NEVER !!!

Loop je dan trouwens niet het risico, dat ze op den duur het verschil niet meer zien, tussen beesten die ze wel en die ze niet op mogen eten ::) ::)
Door Loeka
#242312
Rustig inslapen? :o Langzaam sterven aan onderkoeling bedoel je toch zeker. Het zijn levende dieren hoor! Stap zelf een in een vriezer en vertel me dan eens hoe dat voelt na een half uur? En na een uur?

Als je al niet wakker ligt van het levend in de vriezer gooien van dieren dan weet ik het niet meer..... :'( :'( :-\
Door Ollie
#242316
Loeka schreef: Rustig inslapen? :o Langzaam sterven aan onderkoeling bedoel je toch zeker. Het zijn levende dieren hoor! Stap zelf een in een vriezer en vertel me dan eens hoe dat voelt na een half uur? En na een uur?

Als je al niet wakker ligt van het levend in de vriezer gooien van dieren dan weet ik het niet meer..... :'( :'( :-\
Ik heb niet gezegd dat ik ze levend invries!

Ik kan juist geen beest dood maken :'(
Door K@rin
#242317
Loeka schreef: Rustig inslapen? :o Langzaam sterven aan onderkoeling bedoel je toch zeker. Het zijn levende dieren hoor! Stap zelf een in een vriezer en vertel me dan eens hoe dat voelt na een half uur? En na een uur?

Als je al niet wakker ligt van het levend in de vriezer gooien van dieren dan weet ik het niet meer..... :'( :'( :-\
Ik snap ook werkelijk niet, dat mensen KUNNEN overwegen dit te doen ...........
Het beste voor hun eigen dier, maar ten kosten van wat ......... :-\ :-\
Door Ollie
#242318
Karin & Pyrs schreef: Ik word hier helemaal niet goed van .............
Vers voeren ja, maar echt andere dieren (dus in zijn totaliteit) aan mijn eigen dieren gaan voeren, NEVER !!!

Loop je dan trouwens niet het risico, dat ze op den duur het verschil niet meer zien, tussen beesten die ze wel en die ze niet op mogen eten ::) ::)
Ik voer de kat 1 dagskuikens, en heb nu kwartels, daar heeft hij net een kwart van op gegeten.
Verder krijgt hij gewoon stukken vlees, hart, lever en kippennek , karkas, en pens.

Je zal toch voor een hoop afwisseling moeten zorgen, als je volledig met de kat barft!

De honden krijgen bij ons sowieso geen hele beesten.
Door K@rin
#242322
Ik zeg niet, dat jij het doet, maar ik bedoel in het algemeen !!

Ik zou het NOOIT kunnen, mijn eigen voer fokken voor mijn andere dieren !!
Ik eet mijn eigen kippen ook niet op ::) ::)
Door Ollie
#242323
Karin & Pyrs schreef: Ik zeg niet, dat jij het doet, maar ik bedoel in het algemeen !!

Ik zou het NOOIT kunnen, mijn eigen voer fokken voor mijn andere dieren !!
Ik eet mijn eigen kippen ook niet op ::) ::)
Nee dat heb ik hetzelfde hoor, maar ik heb er even over gedacht, om muizen te gaan kweken, maar dat kan ik dus ook niet omdat ik ze niet dood kan maken.
Door lekker kort
#242324
Ollie schreef: Nee dat heb ik hetzelfde hoor, maar ik heb er even over gedacht, om muizen te gaan kweken, maar dat kan ik dus ook niet omdat ik ze niet dood kan maken.
gewoon genoeg voer morsen krijg je ze vanzelf ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door