Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tjika
#2015078
Ik heb 4 katten. tot maart zaten 3 daarvan een half jaar aan carnibest. 1 begon het toen te weigeren. de 4de kat probeer ik al 3 jaar lang over te laten stappen. ongeveer 1 keer per jaar deed ik een poging maar ze weigerde altijd.

eergisteren ben ik weer begonnen om de kat die in maart begon te weigeren weer op kvv te krijgen. dus ik meng de carnibest met gourmet mouse en nr 4 besluit ineens dat dat wel erg lekker is!! Ze eet nu al 2 dagen carnibest gemengd met gourmet.


Nu de ander nog. Zij weigert nog steeds. ze likt wel lekkere stukjes vlees uit de mix, maar dat komt er ook weer snel uit. het zou zo mooi zijn als ik ze nu eens alle vier aan de vers zou hebben.
Door mirdj
#2015133
Daar lopen er hier ook 2 van rond. CB moesten ze niet, Bibi vonden ze wel oke, maar 4 van de (toen nog) 6 smaken Haaksbarf deden ze een moord voor. Ondertussen maal ik zelf en ook daar zijn ze niet bij weg te slaan.
Door tjika
#2015141
ik zal eens haaksbarf proberen. Zie net dat die bij de jumper wordt verkocht.

Malen overweeg ik ook, maar daar voel ik me nog niet zeker genoeg voor. Ik heb ook geen molen :)
Door mirdj
#2015180
Zelf malen heeft bij mij ook 3 jaar geduurd voor ik er aan ben begonnen. Eigenlijk een beetje de schuld van HB omdat ze vorig jaar 2 van de 4 smaken die ze hier wel aten uit productie hebben genomen.
Door tjika
#2015890
ik een assorti aan eten gekocht. Ik herinnerde me dat ze bij de jumbo smuldier en rodi hadden en daar ging ik toch heen dus daar wat van meegenomen. Bij de jumper hadden ze 3 smaken haaksbarf voor katten en die heb ik meegenomen. Ik weet dat rodi en smuldier wat minder zijn en niet compleet, maar ik dacht gewoon alles proberen. En de buurkatten lusten bijna alles :)

Eerst maar de rodi rund/lams hart gegeven. Ik legde een bevroren hamburger even in een bakje om de rest op te ruimen en mevrouw vond het erg interessant ruiken. dus in plaats van langzaam ontdooien maar meteen een deel met heet water ontdooit. Ze ging er eerst mee spelen, toen ging ze kijken of er ergens anders eten was. Intussen ging haar broertje eens naar dat andere eten kijken en ging er van eten. En nu likt zij er ook van. oo, nu eet ze zelfs een stukje.
Dit gaat boven verwachting goed.  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door