Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kattie
#14763
hallo
ik heb 2 katten en zou deze graag versvlees willen voeren.
nou heb ik wel interesse in carnibest maar ik kan nergens vinden wat het kost.
ook zou ik graag willen weten of de katten dit echt lekker voer vinden.
Door Gaby
#14764
hallo
ik heb 2 katten en zou deze graag versvlees willen voeren.
nou heb ik wel interesse in carnibest maar ik kan nergens vinden wat het kost.
ook zou ik graag willen weten of de katten dit echt lekker voer vinden.
Hoi Kattie,

Mijn katten vonden het in het begin niet te eten, ze trokken de neus er voor op (ik heb er vier)
Ik wilde echter persee dat ze het zouden gaan eten en met veel geduld en hier en daar een beetje creativiteit heeft de aanhouder gewonnen.

Nu zijn ze er dol op en genieten ze met volle teugen.
Soms wordt er zelfs gegromt als een andere kat iets te dicht in de buurt komt.
Ze zijn er veel mooier van gaan uitzien, zowel qua vacht als fuguur en de kattenbak, die ruik ik niet meer.

De prijs van Carnibest is afhankelijk van de hoeveelheid die je koopt, ik weet het niet precies uit mijn hoofd, maar meen dat je in het minst gunstige geval, wanneer je dus niet zo veel koopt € 2,- per pond betaald.

gr. Gaby
Door sylvia
#14765
Mijn kat vondt het dus gelijk erg lekker,maar die was pas 6 maanden toen hij vers kreeg.
voor mij maakt de prijs niet zo erg veel uit tussen de carnibest en zijn andere voer,want hij eet nu (volgens mij wordt het iets minder) een pond carnibest op een dag terwijl hij voordien een kilo blikvoer at en een bak brokken.(hij is erg groot) Dus hij eet nu gezonder en voor  mij is het dus goedkoper als blik en brok.
Door Gaby
#14766
Ik heb er vier. Waarvan twee redelijk grote. Ik denk niet zo groot als die van Sylvia  ;D, want die van mij eten met z'n vieren een pond Carnibest per dag.
Door Loeka
#14767
hallo
ik heb 2 katten en zou deze graag versvlees willen voeren.
nou heb ik wel interesse in carnibest maar ik kan nergens vinden wat het kost.
ook zou ik graag willen weten of de katten dit echt lekker voer vinden.
Hoi kattie,

Mijn kater vond het meteen erg lekker, maar hij was dan ook pas een maand of 7 toen hij het(Bibi) voor het eerst kreeg.

Mijn poes van 5 heeft een voedselintolerantie en die wilde ook meteen Bibi eten, maar dat gooide ze er meteen weer uit. Juist deze week heb een klein beetje in de magnetron gedaan en dat gaat goed. Nu ben ik bezig om heel langzaam naar rauw over te schakelen.

De senior van 9 trekt haar neus er voor op en je ziet haar denken: wat is dat nou weer, ik ben toch een HUISkat en geen wilde kat. IK EIS BROKKEN!!

Een pakje Carnibest van 250 gram voor de kat kost 1,15. Dit is de kleinste verpakking.
Van Bibi ben ik de prijs even kwijt.

Loeka
Laatst gewijzigd door Loeka op zo 28 sep 2003, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jill
#14768
hallo
ik heb 2 katten en zou deze graag versvlees willen voeren.
nou heb ik wel interesse in carnibest maar ik kan nergens vinden wat het kost.
ook zou ik graag willen weten of de katten dit echt lekker voer vinden.
Hoi Kattie

Ik heb Bibi én Carnibest geprobeert te geven aan mijn katten.
Bibi vonden ze niet lekker Carnibest wel.
Dus hier zit alles aan de carni.
Koop niet een grote hoeveelheid ineens.
Kijk eerst of ze het wel lusten. Prijs van carnibest is gem. 1.15. Voor bibi betaalde ik toen 0.90 euro cent.
Jil
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door