Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Roeleke
#68708
Zelf heb ik wel eens Jarco gehad, dat is ook zonder smaak- en kleurstoffen. Het wordt gewoon verzonden. Ik geloof dat je voor 10 kg rond de 30 euro kwijt bent.
Ook ik geef mijn katten Carnibest en tevens brokjes, omdat er een paar zijn die absoluut geen rauwvoer willen.

Op dit moment gebruik ik Nutro (in het rode pak).
Ik kan dit hier gewoon in de dierenwinkel kopen.

Roeleke
Door ~Joke~
#68718
Bij mij krijgen ze in noodgevallen de brokken van biofood. De zalm uitvoering want de andere smaken lusten ze niet :-\ Het bevat geen kunstmatige geur en kleurstoffen. Het bevat natuurlijke conserveringsmiddelen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#68740
harns49 schreef: Bij mij krijgen ze in noodgevallen de brokken van biofood. De zalm uitvoering want de andere smaken lusten ze niet :-\ Het bevat geen kunstmatige geur en kleurstoffen. Het bevat natuurlijke conserveringsmiddelen.
Hoi Joke,
even helemaal offtoppic maar ik zie net op je site dat jij de eigenaresse bent van spike.Een hele tijd geleden heeft kniertje hier een oproep geplaatst want die was aan een onderzoek bezig over spikes disease,helaas hebben we haar niet verder kunnen helpen.
Maakt het onderzoek nog vooruitgang?
Laatst gewijzigd door sylvia op za 20 mar 2004, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69696
harns49 schreef: hoi Sylvia,
Daar weet ik niets van. Hoe kan ik met Kniertje in contact komen? Doet ze een onderzoek, verzamelt ze gegevens?
Ik denk dat je kniertje wel kent onder haar gewone naam.maar ik zal de link even voor je zoeken.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#69718
harns49 schreef: Bedankt! Ik heb een berichtje geplaatst. Ik zou niet weten wie Kniertje is ??? Ik ben benieuwd!
ik stuur je even een pbtje (rechtsboven in je beeld zie je je persoonlijke berichten)
Door sheela
#427827
Felidae en Canidae kan je verkrijgen bij www.dierenbenodigdheden.be.
Volgende droogvoeders behoren tot de betere categorie : Innova ECO-het summum, gevolgd door Innova en California Natural, Nature’s Variety, Felidae, Catloversgold, ArdenGrange, Nutro, Solid Gold, Almo Nature, Artemis Feline, Evolve Maintenance Formule, Timberwolf Serengeti, Natural Balance
en blikvoer : Nature Diet, Anifit, Snoezepoes, Almo Nature, Nutro, Felidae, Schesir, Miamor, Shiny Cat.
Er is een ander blikvoer (dat aanleunt bij Anifit) dat feitelijk niet in een blik zit maar in een saucijsvorm in plastiek en dat is Napur (www.napur.net). Kan besteld worden via een dame in Nederland. Is nieuw.
Laatst gewijzigd door sheela op di 22 nov 2005, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door mrm
#427835
Bedankt! :o
Die website had ik al 'ns gezien maar bestaat er zoiets ook niet in Nederland?
Waarom is het sowieso zo moeilijk om aan verantwoord kattenvoer te komen?! :(
Door Truus
#437226
Laura1982 schreef: Ik dacht altijd dat brok naast de cb niet goed was????? vanwege de spijsvertering?
Dat klopt, er moet minstens 8 uur tussen zitten maar nog beter is helemaal geen brokken natuurlijk ;)
Door Nelly
#437300
Hier zijn de brokken definitief in de ban. Mistral eet nog wel wat blikvoer, Zipper en (natuurlijk) SR zijn helemaal op vers; SR zelfs gedeeltelijk op barf. En Mistral krijgen we ook nog wel zover! :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door