Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door kattie
#14646
ik lees hier af en toe iets over kimmels.dit zou in sommig voer zitten?wat is dat en wat is er slecht aan?
Door Angelique
#14647
ik lees hier af en toe iets over kimmels.dit zou in sommig voer zitten?wat is dat en wat is er slecht aan?
Het heeft weinig voedingswaarde. Tis dus een beetje voervulling.
Door kattie
#14649
Nog 1 keer dan :D

Afbeelding
mooie foto ;) maar wat is het nou?
Door Angelique
#14650

mooie foto ;) maar wat is het nou?
Het goedkoopste onderdeel van kopvlees.
Door Paul_Barte
#14652
Op de foto zitten maar 2 van die puntjes. In de AHV vroeger zaten stukken met honderden van die witte dingetjes  :-/

Het kan absoluut geen kwaad en het lijkt viezer dan dat het is maar het is bijna loze vulling  :'(
Door Lizzy
#14653
Het lijken wel tandjes, die kimmel-dingetjes! Yuk! OK, het zal geen kwaad kunnen, maar ik hoef ze niet :-X
Gebruikersavatar
Door chooky
#14654
Het lijken wel tandjes, die kimmel-dingetjes! Yuk! OK, het zal geen kwaad kunnen, maar ik hoef ze niet :-X
Dan geef je ze toch aan de hondjes ;D
(sorry beetje melig vanavond)
Door Paul_Barte
#14655

Dan geef je ze toch aan de hondjes ;D
(sorry beetje melig vanavond)
Geloof dat Eva alweer een flink beetje is opgeknapt ;D
Door Lizzy
#14657

Dan geef je ze toch aan de hondjes ;D
(sorry beetje melig vanavond)
Geeft niet hoor Eva ;D! Met dat fileermes van Janet, de blauwe mondkapjes van jou, kom ik een heel end om een maaltijdje kimmels te maken voor de honden. Heb je ook nog braak-bakjes in de aanbieding? ;D
Door Paul_Barte
#14658
Frietbakjes ook goed  ???

Kun je de grote stukken in het grote bakje doen en de rest in het kleine..of andersom  ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door chooky
#14659
eerst hondjes een maaltijd van kimmeltjes met binnenkant spiering en daarna bijkomen met een glas goeie port en gefrituurde buitenkant spiering. mmmmm lekkerrrrrr ;D
Oh ja en een bitterbal van gepeelde kippekarkas toe
Door Lizzy
#14660
Frietbakje is ook goed hoor! Braakt dat een beetje?Enne, vergeet de vissoep van de poon niet Eva!
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 18 okt 2003, 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door