Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
#14567
Vanmorgen zit er een musje voor de voiliere de restjes trosgierst op te eten,opzich niks bijzonders het stikt hier van de musjes die meeeten.Alleen dit musje was erg onder de indruk van de trosgierst of Tijger wordt beter in het besluipen van prooidieren maar ineens sprong tijger op het musje en liep met fladderend vogeltje in zijn bek door de tuin,koffie drinkende vriendin en ik stonden geschrokken voor het raam te kijken,Tijger liep richting tuindeur waardoor wij bijna een beroerte kregen bij het idee van dat vogeltje in huis  ;D maar nee hij vondt dat ook geen veilig idee en zocht hij verder naar een plekje om zijn buit te verorberen  :-/ toen hij weer uit de struiken kwam nog steeds met nu ogenschijnlijk dood vogeltje besloot hij om maar onder de tuintafel te gaan zitten,hij wilde het5 dode vogeltje even neerleggen om het beter over te pakken en op dat moment schoot het musje als een pijl uit een boog bijna recht omhoog de schutting over alsof hij voorzien was van een turbo injectie motor. En tijger....die heb ik echt nog nooit zo lullig zien kijken,denk niet dat hij het volgende vogeltje weer zomaar even neerlegd  ;D ;D
Op het moment dat hij het musje gevangen had zag ik wel aan zijn ogen grote en uitdrukking dat hij zwaar verbaasd was dat hij hem had en dat de adrenaline door zijn lijf gierde,arme vogels die hier komen eten,die kunnen zich nu denk ik wel gaan bergen.Hopelijk vangt hij niet dikke dollie de duif met een sjaaltje om (puk van de petteflet,en gewoon een turkse tortel) want dan gaat kleintje hier zwaar over de rooie  :o ;) ;D
#14569
over zelf barfen gesproken, gister 2 pups van Joepie in de dagopvang, lette even niet op, ze ontsnapten uit de arena en 1 had ineens een musje/spreeuw in zijn bek en was aardig op weg het naar binnen te schrokken. Het zijn vers vlees eters dus ik maak me niet zo'n zorgen, maar was wel ff schrikken, want normaal zijn die beesies altijd sneller dan de doggy's.
Door sylvia
#14571
over zelf barfen gesproken, gister 2 pups van Joepie in de dagopvang, lette even niet op, ze ontsnapten uit de arena en 1 had ineens een musje/spreeuw in zijn bek en was aardig op weg het naar binnen te schrokken. Het zijn vers vlees eters dus ik maak me niet zo'n zorgen, maar was wel ff schrikken, want normaal zijn die beesies altijd sneller dan de doggy's.
bridget hier vangt ook geregeld merels maar dat zijn nog van die zandhazen (jonkies die nog niet vliegen)
Door sylvia
#14572
Tijger barft zelf  :o gisteren komt de achter buurvrouw vragen of die kat met die vlekjes van ons is....Ja die is van ons....Tijger schijnt regelmatig bij haar op bezoek te komen en daar de bakjes van haar poezen leeg te eten  :-X blikvoer :-X :-X nu eet hij hier bijna een pond carnibest per dag en dan gaat hij zo af en toe zo'n goor blikje barfen   :o
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door