Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#231546
Oke, dan zien we wel hoe het loopt allemaal ;D

En wat die muizen betreft die zitten hier zomers ook wel, dus hij kan z'n gang gaan! ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#231572
Ollie schreef: Ja maar.. dan krijgt hij dus maar 1 keer per dag eten, en als hij op dat moment niet echt honger heeft, dan staat het er de hele dag! Ik ga er vanuit dat het dan echt warm is buiten, bederft het ook sneller.
Hier staat het (ook zomers) ook wel eens wat langer, geen probleem hoor. (ik doe als er vliegen in huis zijn wel een schoteltje op zetten die gooien ze er van af als ze willen gaan eten :D )
Door Ollie
#231579
sylvia schreef: Hier staat het (ook zomers) ook wel eens wat langer, geen probleem hoor. (ik doe als er vliegen in huis zijn wel een schoteltje op zetten die gooien ze er van af als ze willen gaan eten :D )
oh ja dat is ook nog een idee! :D

maar ik las ook ergens dat jij je katten ook nog wel brokken geeft, welk merk krijgen die van jou dan?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#231595
Ollie schreef: oh ja dat is ook nog een idee! :D

maar ik las ook ergens dat jij je katten ook nog wel brokken geeft, welk merk krijgen die van jou dan?
Ze krijgen s'morgens brokken en dat sinds een paar maanden pas , en puur uit noodzaak omdat ik het financieel niet kan bolwerken om ze helemaal op een kvv te hebben.Ze zijn er niet gek op en ze krijgen het nu ook bijna niet meer omdat ik veel zelf bereid dat is goedkoper dan kvv. De enige betere brok dan kitekat brokjes die je hier kunt kopen is One van purina.
Door Ollie
#232471
sylvia schreef: Ze krijgen s'morgens brokken en dat sinds een paar maanden pas , en puur uit noodzaak omdat ik het financieel niet kan bolwerken om ze helemaal op een kvv te hebben.Ze zijn er niet gek op en ze krijgen het nu ook bijna niet meer omdat ik veel zelf bereid dat is goedkoper dan kvv. De enige betere brok dan kitekat brokjes die je hier kunt kopen is One van purina.
Ik heb de moed opgegeven, hij eet nauwelijks tot geen brokjes! ;D
Door gonny
#232487
Ollie schreef: Ik heb de moed opgegeven, hij eet nauwelijks tot geen brokjes! ;D
hahahaha!!! dus niet meer op vakantie!!! of iemand zoeken die em dus gewoon kvv wil geven!! ;D
Door Ollie
#232492
gonny schreef: hahahaha!!! dus niet meer op vakantie!!! of iemand zoeken die em dus gewoon kvv wil geven!! ;D
Of net wat An zei, gewoon wat muizen loslaten ;D ;D
Door gonny
#232566
Ollie schreef: Of net wat An zei, gewoon wat muizen loslaten ;D ;D
da's ook een goed idee!!!! ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door