Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#230666
Nou hier een paar foto's van de kleine dondersteen!

Afbeelding
Door Ollie
#230670
sylvia schreef: Wat een poepie die Noel :-*
Jaaah lekker ding he? :D

Meneer lust geen brokjes, alleen met een beetje whiskas erdoor dan vreet hij het wel! ;D

Ik heb hem net een stukje koolvis gegeven, en dat luste hij wel! :D
Laatst gewijzigd door Ollie op di 28 dec 2004, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#230676
Ollie schreef: Jaaah lekker ding he? :D

Meneer lust geen brokjes, alleen met een beetje whiskas erdoor dan vreet hij het wel! ;D

Ik heb hem net een stukje koolvis gegeven, en dat luste hij wel! :D
Slim beestje, gewoon geen brokken meer geven maar gewoon lekker vers :D
Door Ollie
#230679
sylvia schreef: Slim beestje, gewoon geen brokken meer geven maar gewoon lekker vers :D
Heeeel slim! ;D

Was ook de bedoeling hoor om hem vers te geven, maar hij had brokjes van prins en een blikje whiskas meegekregen van de fokker!
Maar ben al bezig om hem aan vers te laten wennen! :D
Door gonny
#230815
aaaaaah wat is ie lief!!!! echt een moppie hoor!! :-*
Door An
#230912
Wat een lieffie zeg!!!

En profiteer ervan, geef hem zo veel mogelijk verschillende dingen. Mijn katten eten hier nu echt alles, behalve brokken dat is speelgoed ;D Als je nu een goeie basis legt heb je voor altijd een makkelijke eter in huis ;D

Als basis zou je bv. ook Duck enkelvoudig kunnen nemen.
Door Ollie
#231018
An schreef: Wat een lieffie zeg!!!

En profiteer ervan, geef hem zo veel mogelijk verschillende dingen. Mijn katten eten hier nu echt alles, behalve brokken dat is speelgoed ;D Als je nu een goeie basis legt heb je voor altijd een makkelijke eter in huis ;D

Als basis zou je bv. ook Duck enkelvoudig kunnen nemen.
Ik heb er de hele dag brokjes staan, maar daar komt meneer niet aan!

Gisteren heeft hij koolvisfilet gehad, 's avonds wat rundergehakt heerlijk vond ie dat. :D

Vanmorgen heb ik hem bibi voor honden voorgezet, en dat ging er ook in als koek!

Duck kan ik wel aankomen, maar welke variant is dat enkelvoudig dan? ???

En ik ga mischien morgen 1 dagskuikens halen, ben benieuwd wat hij daar mee doet! :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#231024
Haal ook even hart (lamshart en runderhart) hart is een hele goeie taurine leverancier, en een beetje vuile pens, als het kan ook muisjes (uit de vriezer, of uit eigen klem ;) ) laat hem ook al eens spelen met een vleugeltje (kun je daarna aan de honden geven)
Door Ollie
#231058
[quote="sylvia"]
Haal ook even hart (lamshart en runderhart) hart is een hele goeie taurine leverancier, en een beetje vuile pens, als het kan ook muisjes (uit de vriezer, of uit eigen klem ;) ) laat hem ook al eens spelen met een vleugeltje (kun je daarna aan de honden geven)
[/quote]

Ja lamshart was ik ook van plan te halen, want dat heb ik op, en hebben ze daar ook! Muisjes zal ik ook even naar kijken en staat dus al op mijn boodschappenlijstje ;D

Runderhart heb ik wel in de vriezer en pens ook.
Als de honden pens krijgen geef ik hem daar ook wat van.
Vrijdag krijgen de honden weer runderkopvlees met runderhart dus geef ik de kat hetzelfde.

Vleugels heb ik ook nog wel, en kan ik ook nog eens proberen, maar kan het niet aan de honden geven, omdat die alles heel inslikken. :-\
Door Kefraya
#231060
Ben misschien wat laat, maar wat een ontzettend lekker snuitje is 't!

Liesbeth
Gebruikersavatar
Door sylvia
#231061
Dan pak je een hamer en verbrijzel de botjes in de vleugel , das ook handig voor je hem aan je kitten geeft ;)
Door An
#231086
Als de Duck enkelvoudig is staat er neit compleet maar enkelvoudig op de verpakking ;D Op zich duur voor wat het is vind ik hoor, maar wel handig. Heb je gemalen kip en rund en pens enzo...of je koopt natuurlijk een vleesmolentje en je gaat zelf aan de slag. Dat deed ik tot voor kort ook. Nu zijn ze 5 maanden en kippevleugels gaan er nu al met bot en al in, dus ik ben van dat gemaal vanaf ;D (nah ja sommige dingen blijf ik wel malen want toch handig als je zo'n paar zakjes altijd hebt liggen vind ik)
Door Ollie
#231103
Ik heb ook energique in de vriezer liggen, daar kan ik hem ook gewoon wat van geven?

Die duck ga ik ook nog wel even halen.

Wij hebben een gehaktmolen dus... dat malen gaat wel lukken.

Kippengehakt heb ik ook.

Ik moet zeggen dat ik erg onzeker ben over de voeding van de kat. De honden hebben kvv, dus dat is niet zo moeilijk, en krijgen een paar maaltijden in de week zelfmaakmaaltijden.

Ik ben zo bang dat hij tekorten gaat krijgen..
Gebruikersavatar
Door sylvia
#231106
[quote="Ollie"]
Ik heb ook energique in de vriezer liggen, daar kan ik hem ook gewoon wat van geven?

Die duck ga ik ook nog wel even halen.

Wij hebben een gehaktmolen dus... dat malen gaat wel lukken.

Kippengehakt heb ik ook.

Ik moet zeggen dat ik erg onzeker ben over de voeding van de kat. De honden hebben kvv, dus dat is niet zo moeilijk, en krijgen een paar maaltijden in de week zelfmaakmaaltijden.

Ik ben zo bang dat hij tekorten gaat krijgen..
[/quote]
als je maar varieert, haal ook wat lever, heb je al bij de menuutjes gekeken?

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=3508
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 29 dec 2004, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door