Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Astrid
#14537
Hallo,

ik heb drie katten :D waarvan en twee zijn geopereerd omdat ze blaasgruis hadden, krijgen nu alle drie dieetvoer van de dierenarts. Mag ik mijn katten nu toch op versvlees over laten gaan of moet ik de brokjes erbij blijven voeren. Hoef dit mijn dierenarts niet te vragen die verdienen goed aan de brokken.

Astrid
Door Lizzy
#14538
Ik denk dat dit een geweldige vraag is voor de dierenarts John Woudstra van Kliniek Westhage in Den Haag! John is namelijk expert op gebied van katten met blaasgruis en hij zet alle katten met blaasgruis allemaal over op versvlees. Juist op versvlees. Hij is zelfs verkooppunt van versvlees. Ik denk dat je dus dat je er verstandig aan doet om hem even te bellen!

Dierenkliniek WESTHAGE,
Poliklinische dierenzorg voor hond en kat.
Loosduinseweg 1065,
2571 BB 's-Gravenhage.

Tel.: 070-4480288.

Groetjes, Lizzy
Door Paul_Barte
#14540
Astrid, wat heb je voor soort hond als ik vragen mag??
Hier in het park loopt iets wat er op lijkt maar dat is een kruising met iets van een Russische hond.
Door Astrid
#14541
Heb dus gebeld, ik kan de katten dus versvoer gaan geven, en wel Bibi. Waar te koop? ja in Den Haag bij de DA maar ik woon in Limburg  :P ;D  Weet iemand een goed alternatief of moet ik dan toch echt maar naar Den Haag een flinke voorraad inslaan.

Astrid
Door Astrid
#14542
Berichtje gepost voordat ik jou berichtje gelezen had Paul. Ik heb een Briard en die krijgt nog steeds brokken :-[ :-[ :-[ Maar welk park bedoel je trouwens ik had het hierboven over mijn katten ??? ???

Astrid
Door Astrid
#14544
Nou naar Brabant rijden heb ik minder moeite mee. Snap niet waarom die DA zei dat Bibi alleen bij hem verkrijgbaar is.

Paul ik snap je vraag nu al ;D ;D ;D ;D je hebt het over het kleine fotootje van Jodi. Ja mijn hersenen gaan met dit weer ook niet zo snel.
Die foto is wel een beetje vervormt, de hond is ietsje langer. Zie ook het internetadres onder dit berichtje is van de fokster van mijn huidige en mijn toekomstige (nog een half jaar) hondje

Astrid
Door Paul_Barte
#14545
Nou naar Brabant rijden heb ik minder moeite mee. Snap niet waarom die DA zei dat Bibi alleen bij hem verkrijgbaar is.

Paul ik snap je vraag nu al ;D ;D ;D ;D je hebt het over het kleine fotootje van Jodi. Ja mijn hersenen gaan met dit weer ook niet zo snel.
Die foto is wel een beetje vervormt, de hond is ietsje langer. Zie ook het internetadres onder dit berichtje is van de fokster van mijn huidige en mijn toekomstige (nog een half jaar) hondje

Astrid
Astrid ik heb een pb'tje gestuurd!!
Klik helemaal bovenin op het woord "berichten" bij:
Hallo Astrid je hebt X berichten.

Had het inderdaad over je kleine foto :D
Dacht al dat het een Briard was....de (geweldige) hond bij ons in het park is een kruising met iets van een Russisch ras en ik had de hoop dat die van jou dat Russische ras was ;D
Door sylvia
#14546

Astrid ik heb een pb'tje gestuurd!!
Klik helemaal bovenin op het woord "berichten" bij:
Hallo Astrid je hebt X berichten.

Had het inderdaad over je kleine foto :D
Dacht al dat het een Briard was....de (geweldige) hond bij ons in het park is een kruising met iets van een Russisch ras en ik had de hoop dat die van jou dat Russische ras was ;D
ik denk dat je deze bedoelt
Afbeelding De Zuid-Russische Owcharka
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door