Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Gaby
#14462
Ik zat op de bank aan de telefoon, hoor ik opeens een heel raar geluid. Niet echt te traceren.

Ik dacht laat ik toch maar eens gaan kijken wat er aan de hand is. Heeft één van mijn katten een sprinkhaan gevangen en zat er mee te spelen en heel raar te mauwen.
Even leter zat hij er lekker op te knabbelen.... krak, krak...
Zit ook bordevol vitamientjes toch.. ;D

gr. Gaby
Door sylvia
#14464
Ik zat op de bank aan de telefoon, hoor ik opeens een heel raar geluid. Niet echt te traceren.

Ik dacht laat ik toch maar eens gaan kijken wat er aan de hand is. Heeft één van mijn katten een sprinkhaan gevangen en zat er mee te spelen en heel raar te mauwen.
Even leter zat hij er lekker op te knabbelen.... krak, krak...
Zit ook bordevol vitamientjes toch.. ;D

gr. Gaby
eiwit en kalk dan heb je een sprinkhaan en ze kraken ook nog dus een gezond snacky hoor.
Arie de baardagaam krijgt ze ook uit de dsz zijn ze zo'n 10 cm groot :o Het is nogal wat met die sprinkhanen,mijn schoonmoeder vertelde dat er bij haar ook één in huis zat,en zij woont 3 hoog :o en het was ook een vrij grote,zal wel door het warme weer komen.
Maar zo eten de poesjes hier leuke menuutjes ,kwartel,sprinkhaan........o ja één krijgt ook nog gemalen muis ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 14 aug 2003, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#14466

eiwit en kalk dan heb je een sprinkhaan en ze kraken ook nog dus een gezond snacky hoor.
Arie de baardagaam krijgt ze ook uit de dsz zijn ze zo'n 10 cm groot :o Het is nogal wat met die sprinkhanen,mijn schoonmoeder vertelde dat er bij haar ook één in huis zat,en zij woont 3 hoog :o en het was ook een vrij grote,zal wel door het warme weer komen.
Maar zo eten de poesjes hier leuke menuutjes ,kwartel,sprinkhaan........o ja één krijgt ook nog gemalen muis ;D
Wie maalt die muis dan ???
Door Gaby
#14468
Ik heb wel gemerkt dat er een voorkeur is voor bepaalde sprinkhanen.
Ik zag vandaag twee bruine sprinkhanen in de woonkamer liggen maar blijkbaar zijn die niet knapperig genoeg...of smaken die nergens naar  :D
Door sylvia
#14469
Ik heb wel gemerkt dat er een voorkeur is voor bepaalde sprinkhanen.
Ik zag vandaag twee bruine sprinkhanen in de woonkamer liggen maar blijkbaar zijn die niet knapperig genoeg...of smaken die nergens naar :D
gefrituurd schijnen ze ook lekker te zijn ;)
Door Gaby
#14470
gefrituurd schijnen ze ook lekker te zijn ;)
Ja, maar dan moeten we zelf maar proberen vrees ik..., al die pootjes tussen je tanden.. :P
Door sylvia
#14471

Ja, maar dan moeten we zelf maar proberen vrees ik..., al die pootjes tussen je tanden.. :P
krokant :-X
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door