Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rianne145
#1945879
Zaterdag op de lezing van Tannetje kreeg ik van iemand een fantastische tip!
Ik probeer Zau er van te overtuigen dat er meer lekker is dan 1 smaak bibi en 2 smaken CB. Ik heb geprobeerd om er een theelepeltje voer door iets te mengen wat hij wel lust maar dan weigert hij en eet liever niet. Iemand gaf de tip om het niet te mengen maar om het er naast te leggen. Als ik het in het bakje legde dan at hij zijn halve bakje niet leeg dus ik leg het echt naast het bakje. Vanochtend stond er weer bibi op het menu en Tinlo Haring voor de anderen. Ik heb een theelepeltje naast zijn bakje gelegd en nadat zijn bak leeg was vreet hij zo de makreel op!!!!! Ik ben helemaal blij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#1945885
Hihi, wat stom!
Hier zou Ot bv daar nooit intrappen en alleen datgene eten wat ze wel lust.
Door Rianne145
#1946442
Ik kon hem wel zoenen vanochtend!

Ik wist dat hij niet weigert omdat het niet lust maar er 1 keer aan snuffelt en het niet wil eten omdat hij het niet kent.
Door *Flip*
#1946560
dat werkt inderdaad! Wij hebben dat ook bij Flip gedaan toen we begonnen met barf, steeds een paar soorten op zijn dienblaadje. Mijn vriend noemde het het Flappa's menu en mij gestoord, maar hey het werkt echt! (alleen bij vis is het nog steeds niet gelukt :-\)
Door mirdj
#1946580
Was het nou makreel of haring?  ;)

Het zijn af en toe echt een stelletje mutsen hoor. De dingen die we allemaal niet verzinnen om ze aan het eten te krijgen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door