Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nathascha
#1941973
Leonike schreef: Heb er gewoon een beetje moeite mee om het te voeren, vind het zo'n naar idee.

Voelt nog een beetje "raar"

0oo ik snap je helemaal.
heb pas een veramelbestelling gedaan met pammie mee. en had het proefpakketje prooidieren al aangevinkt bij versvoer.nl maar aan het einde toen ik definitief ging bestelle. heb ik heel 'kindrachtig' :-[ toch het pakketje weggevinkt. ik zag het nog niet zitten. ben blij dat ik niet de enige ben die over een drempel moet :) wie weet komt het ooit nog ;)
Door mirdj
#1942104
Ik ben ook zo'n muts hoor. Ik loop al heel lang met de gedachte om ergens een proefpakketje vandaan te halen, maar tot nu toe nog steeds niet. Heb pas geleden wel kuikens gehad en dat vond ik ook niet prettig om te geven, nou vonden de katten het niet prettig om te eten dus probleem oplost ;D
Door Emytje
#1942128
Op het begin vond ik het ook niets, maar aangezien de kitten (ondertussen alweer 5 maanden) hier erg graag hele prooidieren eet, heb ik er al wat minder moeite mee gekregen. Ondertussen staat deze vegetarier kwartels en duiven te plukken en bij muizen en ratten gaatjes in de buiken te snijden. Konijnen en cavia's dat moet hier wel onherkenbaar zijn, aangezien ik die zelf ook levend heb.
Door Nathascha
#1942152
Emytje schreef: Op het begin vond ik het ook niets, maar aangezien de kitten (ondertussen alweer 5 maanden) hier erg graag hele prooidieren eet, heb ik er al wat minder moeite mee gekregen. Ondertussen staat deze vegetarier kwartels en duiven te plukken en bij muizen en ratten gaatjes in de buiken te snijden. Konijnen en cavia's dat moet hier wel onherkenbaar zijn, aangezien ik die zelf ook levend heb.


wat knap van je.
bij mij moet al het vlees onherkenbaar zijn. Ik ben dan geen vegetarier, maar als ik weet welk schaapje of kalfje ik zit te eten....nou dan ben ik spontaan WEL vegetarier.

Wie weet maak ik nog wel eens de stap....gelukkig is er 1 madam tandloos :biggrin2: dus daar hoef ik het niet voor te doen ;D en de andere madam brengt zelf levende Barf mee naar huis. Maar als het eenmaal dood is dan eet ze het ook niet op, nee ze legt het op mijn bed neer :-\ dus dat is wel een bijkomende reden om nog even te wacten met al dode muizen te kopen. Zou ze die ook op mijn bed gaan leggen ::) ?
Door Emytje
#1942710
Hier gaat Khalid er wel mee aan de wandel ja. ;) Die dieren zien de gehele benedenverdieping en worden tot moes gegooid voordat het gegeten word.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door