Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sonja
#219481
gonny schreef: 1e kat, 2e kat én 3e kat gewoon gehaald... ;D
als ik iets wil............ ;D
Hier idem dito. ;)
Kat 1: "Zeg, ik ga straks ff naar Rotterdam." "Hoezo?" "Nou, ik had gebeld voor die kat die gisteravond op TV was en die ga ik ophalen."
Kat 2: "O, heb je een kat erbij gehaald?" "Ja."
Kat 3: "O ja, volgende week komt er een nest te vondeling gelegde kittens logeren. Het meisje dat ze gevonden heeft gaat dan met vakantie." Week later: "Lief hè, deze heeft nog geen baasje."

Het mooie is dat hoe harder hij protesteert, hoe eerder hij ermee zit te knuffelen. ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#219526
Hier ging dat zo met de honden
hij: uit dit nest houden we er geen 1 hoor
ik: nee tuurlijk niet ::)
........................................geen baasje voor 1 te vinden ;D
Door An
#219594
sylvia schreef: Hier ging dat zo met de honden
hij: uit dit nest houden we er geen 1 hoor
ik: nee tuurlijk niet ::)
........................................geen baasje voor 1 te vinden ;D
Goh gek he? En je had nog zoooooooo hard gezocht wss! ;D
Door jeanne
#219779
goh, hoor ik net op de radio, onder het trimmen, dat de asiels propvol zitten met katten. Ze denken dat het komt omdat de mensen bezuinigen, en een kat zou zo'n 500 euro per jaar kosten?????
Mag ik vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn aan je kat?
En waar moet ik aan denken bij die kosten?
Ja, voer natuurlijk. Kattenbakspul? Hopelijk niet te veel da kosten, maar wat nog meer?????????? Speledingetjes?
Door An
#219784
500 euro per jaar? Goh effe omrekenen naar maanden dat is 40 euro per maand. Goh dat ben ik aan zelfs 2 katten echt niet kwijt hoor. Maaaaar ik maak natuurlijk zelf voer wat me 2 keer niks kost, als je een commercieel voer neemt kan je wel is aan dat bedrag komen denk ik.

Ik heb er vanavond miss eentje te herplaatsen denk ik...Mijn nichtje stuurde een smsje dat ze haar kat wil laten inslapen, ik denk omdat ze zat is. Ik probeer nu dus achter het fijne te komen en als het zo is heb ik vanavond dus een herplaatskat in huis want ik laat ze geen gezond dier doodmaken!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door