Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Borke
#261244
Ollie schreef: Even off topic ik heb net even je site bezocht, maar vind het jammer dat je de kattenafdeling alleen maar in het engels hebt :-\ Je woont tenslotte in nederland, waarom dan de site alleen maar in het engels? ???
Tja, wij fokten een Amerikaans ras, dus de meeste bezoekers spraken Engels en geen Nederlands.
Onze katten-contacten hebben ons logeerpartijtjes over de hele wereld bezorgd en ook logees uit de hele wereld, dat was vast niet gebeurd met een site alleen in het Nederlands. Maar ik hoor het wel vaker, alles in het Nederlands vertalen is alleen een hele klus en inmiddels fokken we nu ook niet meer.

Onze hondensite is wel in het Nederlands, het is een Nederlands ras :-)

Groetjes,
Door Ollie
#261249
AstridStraver schreef: Tja, wij fokten een Amerikaans ras, dus de meeste bezoekers spraken Engels en geen Nederlands.
Onze katten-contacten hebben ons logeerpartijtjes over de hele wereld bezorgd en ook logees uit de hele wereld, dat was vast niet gebeurd met een site alleen in het Nederlands. Maar ik hoor het wel vaker, alles in het Nederlands vertalen is alleen een hele klus en inmiddels fokken we nu ook niet meer.

Onze hondensite is wel in het Nederlands, het is een Nederlands ras :-)

Groetjes,
Ja maar je kan toch ook tweetalig doen ???
Door Borke
#261252
Ollie schreef: Ja maar je kan toch ook tweetalig doen ???
Tuurlijk kan dat, maar als je ziet hoe groot die kattensite is, dan snap je misschien dat we daar toch even niet de puf voor hadden :-)
De Rasclub Maine Coon heeft wel een hele mooie Nederlandstalige site, waar ook veel Nederlandse artikels op staan die ik heb geschreven. Dus ik kan het we hoor, in het Nederlands :-)

Groetjes,
Door Coontje
#276407
Nou, de kittens zijn inmiddels ruim 4 weken oud en eten sinds een dag of 4 nu ook vlees. Ze eten de Carnibest, maar ook mijn eigen gemixte vlees (geit en kip).
Ze bijten soms zelfs in mijn vingers ;-) Zijn toch echt geen kippennekjes hoor.
Mijn poging om de kittens vers te gaan voeren is tot dusver wel gelukt, nu maar hopen dat ze het blijven eten.
Einde van de maand ga ik weer een nieuwe smaak maken, weet alleen nog niet welke.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#276415
Coontje schreef: Nou, de kittens zijn inmiddels ruim 4 weken oud en eten sinds een dag of 4 nu ook vlees. Ze eten de Carnibest, maar ook mijn eigen gemixte vlees (geit en kip).
Ze bijten soms zelfs in mijn vingers ;-) Zijn toch echt geen kippennekjes hoor.
Mijn poging om de kittens vers te gaan voeren is tot dusver wel gelukt, nu maar hopen dat ze het blijven eten.
Einde van de maand ga ik weer een nieuwe smaak maken, weet alleen nog niet welke.
Waar blijven de foto's :D
Door Coontje
#276808
Elke week staan er nieuwe op mijn site hoor ;)
Ik weet namelij niet hoe ik ze hier in het forum tevoorschijn kan toveren ???
Ben daar niet zo'n held in.
Maar elke donderdag staan er nieuwe foto's op.
Donderdag a.s. zijn ze alweer 5 weken oud.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#277019
Coontje schreef: Die foto's er bij zetten???? Doen jullie dan gewoon kopieeren en plakken????
Als je even bij een berichtje van mij citeert dan kun je zien hoe ik het gedaan hebt
Gebruikersavatar
Door sylvia
#277245
Coontje schreef: En deze wil ik "misschien" zelf houden:

Afbeelding

Maar dan gaan wel zijn ballen er op tijd af ;D
ooooowww das mijn favorietje , die vind ik zo leuk dat koppie
Door Coontje
#277247
Aaaahh gelukt, gelukt.
Een mens leert iedere dag weer bij :D

1 van de poesje wil ik ook nog houden, maar dan om mee verder te fokken. Ik ben er nog niet uit welke het gaat worden. 1 van de katertjes houd ik gewoon voor de leuk.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door