Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Emytje
#1898357
Ik zou gewoon even rond snuffelen op de markt en bij de vleeskraampjes vragen of ze kwartel verkopen. Hier staan er twee kraampjes die kwartel verkopen. Eentje op bestelling en de ander heeft het geloof ik altijd. ;)
Door *Flip*
#1898392
mirdj schreef: Uhm ja, maar hier past al geen extra vriezer meer (er staat al een extra tafelmodel) en natuurlijk niet iedereen heeft de ruimte voor een 2e vriezer. ;)
zit er een leverancier op een redelijke afstand rijden? Als je het zelf afhaalt kan je vaak wel kleine bestellingen doen, je zou het ook kunnen combineren als je eens ergens in NL moet zijn waar een leverancier in de buurt zit of als je visite krijgt die onderweg jouw bestelling mee willen nemen. (barfverslaving, werkt als elke andere: je wordt heel creatief ;D )

Ik heb 1x alleen een bestelling gedaan, moest min €60 zijn. De extra vriezer (die groter is dan die van ons!) en helft van onze vriezer zat prop vol. Toen moest het nog in porties... Voor 1 kat is dat dus echt niet te doen! Nu rij ik meestal klein half uurtje om zelf de bestelling op te halen en soms kan ik met iemand mee bestellen. Het nadeel daarvan is weer dat je nooit weet wanneer het komt en het, vooral 's zomers bijna allemaal ontdooid is voor je thuis bent.
Door mirdj
#1900223
Voor mij is vriesruimte geen probleem hoor. Als ik extra ruimte nodig heb kan ik het ook nog tijdelijk bij m'n ouders dumpen. Ik heb het IC, slagerij West, Clazing en Richard bijna om de hoek zitten. Leveranciers genoeg zou ik zeggen ;)
Door Henkje
#1906199
ik kwam nog wat foto's tegen van mijn opvangkittens. Ze waren hier zo'n 6 weken denk ik

Afbeelding
Afbeelding

Ze aten gewoon met de grote katten mee ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door