Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1801426
Dag allemaal,

Dit is mijn 1ste bericht op het kattenonderdeel van dit forum.
Inmiddels zit Diza (mijn pup) op bijna volledig barf (nu nog een beetje kvv).

En ja, nu moet ook de kat er aan geloven! Hoop dat dit ook een bijdrage gaat leveren aan haar periodieke kale plekken.

Ik heb in Arnhem nog geen dierenzaak gevonden waar ze iets anders verkopen dan CB of Prince. CB heb ik vanavond geprobeert en dat vind ze lekker.

Van wie kan ik misschien wat 'proefpakketjes' over nemen om te kijken wat Skippie lekker vind, voordat ik een bestelling doe van iets wat ze niet lekker vind?

Alvast bedankt!

Judith
#1801444
EdwinK schreef: C1000 in Klarendal heeft Smuldier. En volgens mij de dierenhandel op Presikhaaf heeft ook wel wat KVV, maar meestal niet op voorraad.
Ik heb smuldier al geprobeert, maar in de volledige voeding zit pens en dat vind ze niet lekker. Op Presikhaaf ben ik nog niet geweest . . . .

Bedankt voor je reactie!
#1801456
EdwinK schreef: C1000 in Klarendal heeft Smuldier. En volgens mij de dierenhandel op Presikhaaf heeft ook wel wat KVV, maar meestal niet op voorraad.
Mwah, dat valt een beetje tegen... Ik denk idd dat t kattenvrouwtje de meeste keus/mogelijkheden biedt, k zou gewoon even contact opnemen

Gewone smuldier idd bij C1000 , de Supercoop op Presikhaaf heeft t echt altijd in de vries

edit.. ik zie dat t kattenvrouwtje alleen nog haaksbarf heeft maar dat kan natuurlijk een prima aanvulling zijn
Laatst gewijzigd door Too op ma 25 okt 2010, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#1801498
Too schreef: Gewone smuldier idd bij C1000 , de Supercoop op Presikhaaf heeft t echt altijd in de vries
Ik kocht smuldier altijd bij Jumbo. Kost daar maar 0,45!
Maar dat vind ze dus niet lekker (eigenwijs mormel >:().

Gedeeltelijk zal ze ook wel barf krijgen (ze heeft laatst een konijnkarkas van Diza gepikt), maar het grootste deel zal kvv worden.
#1801560
ojaa de Jumbo, die vergeet ik altijd kvinnut niet zo leuk daaro  :)

Jumper heeft helemaal geen kattenvoer meer, pets place aan de Amsterdamseweg alleen Prins en kuikens, pets place in kronenburg verkoopt muizen voor de hoofdprijs :o.. verder weet ik t ook niet, de mijne barfen. ;)

Je zou s verkoopadressen van div merken moeten naspeuren..
Wellicht is er binnenkort een bestelrondje lupa daar zijn verschillende merken te bestellen!
Ik heb me laten vertellen dat veel katten Bibi erg lekker vinden

Andere , iets bewerkelijker, optie is je eigen kvv te malen
#1812751
Hoi,

Tip:
Met 1 rondje Nijmegen e.o. kan je heel veel soorten kvv verkrijgen:
De Jumper op de wolfkuilseweg verkoopt Duck, Energique en Runner. Volgens mij ook in kleine pakjes.
Carnibest en Tinlo (250 gram) wordt in Beuningen verkocht bij de Faunaland, das dan ook vlakbij.
Ik woon zelf ook bij Nijmegen. Heb evt. wel 1 of 2 pakjes Lotgering voor je, maar... ik heb maar een klein vriesvakje dus kan ze niet te lang bewaren voor je.
Laat maar weten als je interesse hebt in de Lotgering.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door