Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door ibbi
#1698722
ik heb 't ook na een jaar opgegeven hoor, zoals ik laatst al in een topic van yuki schreef , op 1 na zijn ze wel dol op bibi en carnibest en af en toe een prooidiertje of barfhapje erbij -  tenminste geen zorgen meer of ze genoeg binnen krijgen en iedere dag met stress met het voeren bezig zijn. 

heerlijk ze gewoon weer te zien smullen Marjan ! scheelt je een hoop werk en je hebt er moeite genoeg voor gedaan !!  :-*
Door Truus
#1700310
deja schreef: Ik snap niets van die laatste reactie heb juist geschreven dat ik niet aan brokken wil beginnen maar blik met barf.
Dit bericht is niet aan jou gericht maar aan diegene die de laatste reactie plaatste ;)
Door Mevroi Kruim
#1700811
Dan schrijf ik het hier nog maar een keer: dit is een versvoerforum. Dat betekent dat schrijfsels over vers voeren welkom zijn. Met elkaar kleppen over brokken en blik kan prima op allerlei andere fora, daarvoor is dit niet de plaats.
De mededeling dat je je kat in het vervolg blik of brok gaat voeren, met uitleg erbij, is OK maar daar houdt het dan ook wel mee op. Posts over welke brokken/blikken, al dan niet voorzien van reklameteksten van de fabrikant, worden verwijderd. Door mij. Rigoreus. In samenspraak met de eigenaren en de andere moderatoren.
Door hannabelgje
#1701287
Benjy en Misty schreef: Vreemd die harde buik. Hier hebben ze daar geen last van.
Mijn britje kreeg dat ook van brokken, hele gezwollen harde buik en ze stonk ook verschrikkelijk uit haar bek. De DA zei dat het kwam omdat ze nog aan het wennen was aan vast voedsel. op kvv en blik heeft ze nergens last van. Het lag dus echt aan de brokken. Ze weigert botten te eten, maar geeft wel de voorkeur aan rauw boven blik. Ik ben met mijn nieuwe kitten jip die ik nu twee weken heb ook aan het omschakelen. Brokken heeft hij alleen de eerste twee dagen gegeten. Daarna kvv met blik. Dat eet hij allebei goed, ook stukjes kippennek gaan er bij hem goed in. Vandaag heb ik zelfs gemalen barf gemaakt van smuldier enkelvoudig kip(gemalen karkassen) gemalen paardenvlees, kippenlever en kippenhartjes. Dat krijgen ze de komende week afgewisseld met bibi. Volgende week komt mijn porkert binnen en ga ik alles zelf malen voor de poezen. Kan ik ook een vismenuutje maken van zalm en makreel. Mijn hondenmeisje is dol op shaweca pens/zalm, die ga ik dan ook zelf voor haar maken.
Wat zullen ze smullen allemaal.

groetjes van Hanna.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door