Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Eranthe
#1691793
De laatste dagen merk ik dat meneer zijn kip-/eenden- en kalkoennekken steeds vaker laat liggen. Gisteren ook een stuk lamslever. Hij heeft geen last van de warmte hoor, nee voor een kuiken loopt meneer wel een tandje harder. Vandaag alleen prooidieren, de muizen en woestijnrat gingen ook helemaal op... pfft...

Als hamsters echt groot zijn, dan wil hij er nog wel eens moeite mee hebben. Ik heb er een aantal liggen die zo'n 180 tot 190 gram wegen. Chat O is nog maar 7 maanden en klein van stuk, dus die zijn voor teckel Maxime. Haar doe ik er ook een enorm plezier mee. ;)

Hoe zwaar zijn Gerbils?
Door flin
#1691826
# pakt de digi-weegschaal erbij#

volwassen muis: 32 gram
volwassen gerbil: 60 gram
volwassen hamster (van de dw) 130 gram


in volume lijkt 't weer anders...  ;D ;D
en in calorieen ist zekers weer anders ...(kannik opzoeken, maar weettik niet uut de kop)
Door Eranthe
#1691839
flin schreef: # pakt de digi-weegschaal erbij#

volwassen muis: 32 gram
volwassen gerbil: 60 gram
volwassen hamster (van de dw) 130 gram


in volume lijkt 't weer anders... ;D ;D
en in calorieen ist zekers weer anders ...(kannik opzoeken, maar weettik niet uut de kop)
Thanx :-*
Een gerbil valt qua gewicht wel mee. Had ik niet verwacht.
Door flin
#1691861
Eranthe schreef: Thanx :-*
Een gerbil valt qua gewicht wel mee. Had ik niet verwacht.
je weet toch dat gerbilletjes = woestijnrat ? ;)
Door Too
#1691989
Dank allemaal.. beestjes met staartjes lijken lekkerder te zijn dan zonder, k zal t onthouden

Deze ronde heb ik toch maar even voor de portemonnee gekozen  :P, een duif of kwartel levert meer maaltjes op dan zo'n klein grutding
Voor de 'leuk' een paar muisjes en een kilo kuik allemaal dingen waarvan ik zeker weet dat t gegeten wordt.
Door Eranthe
#1692633
flin schreef: je weet toch dat gerbilletjes = woestijnrat ? ;)
Yep, weet ik... was even in de war met een andere knager. De woestijnratten die ik heb gehad waren veel lichter van gewicht. Is trouwens wel lastig aan te komen.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1692646
Kiezebrink heeft een beperkt aantal woestijnratten momenteel op voorraad en daarom staan ze niet op de webshop.

Heb gelijk even 5kg bij me bestelling gevraagd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door