Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#1668376
ik heb sinds gisteren voor een weekje ene oppas poes. echt een schat van een poezeltje. ze krijgt volgens de eigenaar 2 keer per dag kvv. gisterochtend heeft ze niks gehad ivm lange auto rit. ik heb getracht gisteren wat eten te geven en vaochtend weer. ze eet niet. als ik bij haar ben is ze vrij speels en knuffelt ze. niet ziek dus. maar ze wil niet eten. heb bibi gekregen van de eigenaar dat wilde ze helemaal niet vanochtend wat carinibest geprobeerd en dat wilde ze ook niet. ik ben bij haar gaan zitten en had wat in het bekje gedaan. op een gegeven moment wilde ze wel wat van mijn vingers eten dus ze heeft wel wat naar binnen maar misschien maar een kwart van wat ze naar binnen hoort te krijgen. nu is het mijn poezeltje niet dus vind het eng als een poes niet eet. hoe lang moet ik zo door gaan? kan kvv niet de hele dag laten staan zeker in deze warmte niet. dus gooi het na een paar uurtjes (is het al geheel uitgedroogt en zo) gewoon weg.

ze heeft gisteravond laat nog wel een gewoon kattensnoepje zitten eten. dat eet ze dus wel. ziek is ze dus echt niet. kan ik dit zo blijven doen? vanavond weer gewoon nieuwe aanbieden? hoe lang kan een poezel niet eten?
Door bloemetje
#1668515
Ze heeft een paar dingetjes gegeten dus zou haar lekker even laten tot vanavond. Zorg dat ze een eetplek heeft ver bij haar kattenbak vandaan en zo veilig mogelijk! Dus verwijderd van honden en andere katten. Eventueel hoog kan ook. Ws wil ze misschien vannacht wel eten als alles stil is.
Dat zou ik even proberen.
Door lightning
#1668547
bloemetje schreef: Ze heeft een paar dingetjes gegeten dus zou haar lekker even laten tot vanavond. Zorg dat ze een eetplek heeft ver bij haar kattenbak vandaan en zo veilig mogelijk! Dus verwijderd van honden en andere katten. Eventueel hoog kan ook. Ws wil ze misschien vannacht wel eten als alles stil is.
Dat zou ik even proberen.
ze zit appart van mijn groep. dus ze is alleen.
Door beesteboelmona
#1671202
lightning schreef: ze zit appart van mijn groep. dus ze is alleen.
Is ze dat bij de eigenaar ook heeft die verder geen andere dieren?
Als de eigenaar nog andere dieren heeft kan het ook eenzaamheid zijn.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1671300
heeft de kat inmiddels al gegeten?
na 24 echt niet eten, sta ik klaar om de spuit te pakken en te gaan dwangvoeren.
Door lightning
#1671681
beesteboelmona schreef: Is ze dat bij de eigenaar ook heeft die verder geen andere dieren?
Als de eigenaar nog andere dieren heeft kan het ook eenzaamheid zijn.
ja wel eigenaar heeft wel dieren maar ze gaat niet tussen mijn eigen dieren zitten 1 kat accepteerd geen volwassen katten.

ondertussen heeft ze al een paar dagen gewoon gegeten. de runderhart vond ze gisteren heerlijk en sinds gisteren eet ze gewoon haar hele bakje leeg. zaterdag at ze al wat meer maar nog niet alles. :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door