Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Too
#1665968
[quote="koekje"]
mss is de theelepel-methode beter geschikt voor jouw poezekes.
[/quote]

Dacht ik ook aan: fout blik dat ze wél lekker vinden met steeds een groter frutje 'gezond'.. lángzaamlángzaaaaaaam
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1665983
[quote="koekje"]
mss is de theelepel-methode beter geschikt voor jouw poezekes.
[/quote]

Ja, alleen is er ook geen natvoer dat ze zo graag believen... :'(
Van alles eten ze maar een beetje....
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1665987
[quote="Mevroi Kruim"]
Gewoion proppen  >:( >:( vreten krengen!
[/quote]
Was t maar zo makkelijk...

Over Nachi maakt ik me geen zorgen, die eet hier en daar nog wat, wel minder dan in de br*kkentijd, maar dat is voor hem alleen maar goed (hij is lichtelijk aan de dikke kant  :-X). Smeagol is goed op gewicht, maar moet zeker niet afvallen. Alleen Samos...ze is al ruim 1,5 kg afgevallen voordat ze geopereerd is. Ze weegt nu een krappe 3 kg en is echt errug mager en ingevallen.
Ik wil heel graag dat ze goed gaat eten nu.... :(
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1665993
[quote="koekje"]
ot at helemaal geen natvoer, maar die is wel altijd al kattenmelk-verslaafd geweest. en tartaar kon ze ook wel waarderen.
[/quote]

Samos is echt zo errug dat, als ik een ietsiepietsie cb door haar witvis doe, ze ook de witvis niet meer moet!!! Ze gaat dan gewoon niet eten.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1665995
vergeet ook niet dat t warm is, zelf hier eten ze minder.
ik ben van mening dat er voor iedere kat een ideaal smeermiddel is. maar soms is het een lange zoektocht uit te vinden welke dat dan is en dat smeermiddel kan ook goed wisselen. probeer eens een vieslijk blikje goermet moes. stinkt verschrikkelijk, overal verkrijgbaar, kleine blikjes dus minder restjes in de koelkast (iedere dag een 'vers' blik) en gepureerd, dus geen au aan de wondjes in de mond.
Door Too
#1666027
blikje sardien, zalm, tonijn.. ook nielekkurnie?

kruidvat heeft graanvrije kuipjes voor heul weinig, al vind ikzelf in deze fase echt alles geoorloofd  ::)..
dus megagore[huis]merken met kleur-/geur- en smeurstoffen zouden van mij ook mogen
Ouwe Omo bliefte de luxe blikkies van oma ook niet.. had oma zich uitgesloofd voor de logée..  :-\

Vinden ze geklutst ei mét  of kattenmelk mét of yoghurt mét, tartaar mét, kipgehakt met... een beetje eetbaar?
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1666186
Zojuist een zakkie Whiskas op, met wat L-lysine...dat is al heel wat, dat mevrouw daarvan eet!!!

Alleen Nachoi heeft er een theelepeltje CB door gehad en dat ook opgegeten. De andere 2 heb ik het zo gegeven in de hoop dat ze het in ieder geval zouden op eten...Smeagol heeft alles op...Samos de helft :-\
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op di 29 jun 2010, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door flin
#1666213
sjup, sterkte ermee, en ook 'n hart onder de riem:

ouwe zieke kneuter hier vreet uiteindelijk muisj...(hattie eerder moeten doen)

  maar opeens ging 't lichtje branden    ::)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1676047
[quote="koekje"]
nou, voor de nacho werkt de theelepel-methode dus al!
kleine stapjes vooruit zijn ook stapjes vooruit!
[/quote]

we zitten reeds op de eetlepelmethode!!
En stoere Smeag eet soms de carnibest zo, ongemengd!!

Kipfilet gaat er nog steeds in als wiegerketerlapper, rauw in stukken geknipt.
Ben best een beetje trots op mijn zeikerdjes  :D  ;D
Door lightning
#1676207
ik zou dat niet kunnen hoor :-[ las mijn poezels zo'n honger hebben. 1 eet sowieso bij mij wel kvv maar de rest niet. 2 kan ik het nog voeren gemengt met wat blikvoer maar de rest staakt. 1 eet sowieso geen blik bijna dus dit al helemaal niet hij begraaft het liever onder het laminaat :biggrin2:..


succes joh ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door