Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1619882
Barfen gaat hier inmiddels best goed. Ze krijgen 2x daags KVV (afwisselend naturis en haaks-barf) maar nu hebben meneer en mevrouw besloten helemaal geen vis meer te eten.
Ging de haaks-barf Zalm er eerst nog goed in, nu lopen ze er met een grote boog omheen. Zo ook met blik-tonijn en blik-zalm en ook met sardines (heel of gemalen of in blik maakt niet uit).

wie heeft er tips om ze weer af en toe aan de vis te krijgen? Of kan ik dit met een gerust hart enkele weken overslaan in de hoop dat ze het dan wel weer willen eten?
Door Limpy
#1619938
Hier ook geen echte visliefhebbers, alle 4 niet. Om ze toch aan de vis te krijgen zo af en toe prak ik hb-zalm of naturis-makreel door een vleessmaakje wat ze wel lekker vinden (50/50) en dan gaat het wel op.... (of met een beestje wat ze niet zo lekker vinden om die smaak weg te moffelen en dat werkt ook)
Door Too
#1619944
K zou idd toch maar proberen een beetje naar binnen te krijgen, je kent vast de redenatie mbt omega3...

Mijn barfende dames hebben ook periodes dat ze [om beurten  >:(] meuten met hele vissen.. een stukje zalmfilet [euroshopper ;) want voordelig] of zalmkarkas gaat er altijd in
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1620002
Wat betreft de omega 3, ik heb omega 3 olie in huis maar ik vind het eigenlijk te gek voor woorden om ze dat nu uit een flesje te geven terwijl er van die mooie vette vissies zijn.
Morgenochtend op de markt ga ik een stukje verse tonijn halen voor de zeurpieten. Wie weet wordt dat wel gegeten....
Door Limpy
#1621010
Horsmakreeltjes anders? Die heb ik ook eens geprobeert omdat iemand hier zei dat ze zo lekker waren, én zijn klein dus makkelijker te happen....
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door