Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
#1494297
Is er iemand hier in Utrecht of omstreken die Carnibest kat voert? Zoon en schoondochter krijgen morgen twee kittens die CB eten en bij hen in de buurt kunnen ze maar 2 soorten in 500g-verpakkingen krijgen. Ze kunnen ongeveer 6 rollen CB kwijt in hun vriezertje en het zou heel fijn zijn als ze met iemand mee zouden kunnen bestellen.
Door Mevroi Kruim
#1495203
Op Overveg  :D en ze hebben meestal geen auto, maar ze kunnen er af en toe wel een lenen.
Zoon werkt op Lageweide dus is regelmatig aan de westkant en kan dan ook wel wat verder doorfietsen.
Voorlopig hebben ze nog geen grote vriezer (maar die komt er wel  ::)) dus ze kunnen geen grote hoeveelheden kwijt.
Door Kefraya
#1495226
Felcani zit in Odijk, niet in De Meern  ;)
Odijk lig nog achter Zeist waar ik woon, dus 9 km van de oostkant van Utrecht. Da's echt wel ruim een uur fietsen....
Door Mevroi Kruim
#1495257
Is ook zo  :doh:  maar ik kom bijna elke week die kant op, naar moeders in Houten dus voor mij is het een kleine moeite om wat mee te nemen voor de kinderen.
Door Happy Tail
#1495528
Mevroi Kruim schreef: Ik geef het door, De Meern is wel te doen voor de koters.
Pet's Family aan de busbaan, vlak bij de C1000 heeft ook CB en HB liggen
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door