Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1451851
Ja hoor....pfffffff -zucht-
Had ik net ontdekt dat Smeagol de botmix van Herby wel lekker vindt...spuugt ie alles weer uit... :-X
en dat is al de 3e keer, dat ie na het eten van vers het er weer uitgooit.

Wat kan ik daaraan doen??

(hij houdt het ca. een half uur tot 3 kwartier binnen en dan komt het er weer uit)
Door GoldenCavaliers
#1451883
Ik lees met belangstelling mee met dit topic,want na mijn enthousiasme met het overzetten van onze kater,ben ik dus weer begonnen met poging nummer 571 om onze Pers over te zetten.En ook zij kotst nu om de haverklap.Ik geef het nu verdeeld over meerdere kleine beetjes.Dat leek iets te helpen,maar gisteravond lag er weer een plakkaat kots. :-\ De maaltijd van 40 gram van vanmorgen zit er nu nog steeds in.Dus als mensen tips voor jou hebben,dan hou ik me ook aanbevolen. ;)
Door GoldenCavaliers
#1452127
koekje schreef: virusje?Nee ze is gezond als een vis,tenminste... ::)
maagzuur van slag omdat er ook brokken worden gegeven?Mijn pers heeft nog nooit 1 brokjes in haar leven gegeten.
haarbal?Nee is te lui om haar zelf te wassen,dat mogen wij doen. ;D ;D ;D
Nee zonder gekheid,onze poes kost wel vaker als bepaald voer haar niet goed ligt.Aluminium kuipjes met patè van C1000 bv dat is standaard kotsen.Ze doet het ut best op Whiskaszakjes voer.Maar haar ontlasting laat vaak te wensen over.Dus vandaar dat we haar heel graag op vers zouden willen hebben.Maar ja tis een lastige tante. ::) @Yuki heb jij al geprobeerd om in kleine beetjes te voeren?
Door ibbi
#1452196
ik heb er één die dat met regelmaat doet, die krijgt verschillende keren een klein beetje per dag.

( op 't moment trouwens een virusje hier, er zijn er verschillende een dag of 2 aan de diaree en spugen 1 of 2 keer en dan is 't weer over )
Door Naakies
#1452835
hoi hoi
word het eten direkt uit de koelkast gegeven of op kamer temperatuur.
als het bij ons te koud is komt het er ook na een 1/2 uurtje weer uit soms ook eerder
wij geven het na een uur uit de koelkast en 5 x 30 gr per dag en dat gaat hier goed
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1452913
Naakies schreef: hoi hoi
word het eten direkt uit de koelkast gegeven of op kamer temperatuur.
als het bij ons te koud is komt het er ook na een 1/2 uurtje weer uit soms ook eerder
wij geven het na een uur uit de koelkast en 5 x 30 gr per dag en dat gaat hier goed
Nee, dat is hier niet het geval.... :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1453714
flin schreef: je geeft toch niet puur die botmix , hoop ik?
redelijk puur wel ja....is dat niet goed??
(had er een beetje kippenmaagje door gemengd en blikvoer)
Door Too
#1453748
Botmix is natuurlijk wel errug bottig...[uit de blote bol.. 70/30 bot/vlees]
In een 'kloppend' barf-menu voer je ca. 50% vleesbot [50/50 vlees/bot]
Door jet
#1459211
welk versvoer voer je?
ik ben al een hele tijd fan van BIBI,daar voor gaf ik mijn kat carnibest maar dit kwam er zeer snel weer uit.

Bij bibi gebeurt het ook nog wel eens een keer maar dan geef ik te veel  :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door