Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Henkje
#1397452
Mijn katten hebben ook van die fases. Opeens is haas heel erg vies. Maar na 2 weken dat niet aanbieden, aten ze het erna wel weer graag. Zelfde voor parelhoen en eend. Ze houden van variatie denk ik :D Gisteren vonden het eendenvlees opeens wel erg lekker, terwijl ze de vleugels een paar avonden ervoor niet hebben aangeraakt.. Rare beesten.
Konijn, patrijs, kwartel en kip wordt altijd wel graag gegeten.
Door Too
#1397770
Ik heb 1 alleseter en 1 part-time meut, die doet soms moeilijk over nieuwe dingen [ of nieuwe leverancier]
Dat vind ik niet zo erg...als Too t wel eet krijgt Cera de geweigerde hap gewoon nog 2x aangeboden..
nu vindt ze paard en duif van t ic wel erg lekker...

Zouden ze ook t laatste stukje patrijs eten als je t een mepje met de hamer geeft?


edit.. als zelfs Too iets na 3x nauwelijks te vreten vindt [houtduif bv] dan schrap ik t, er blijft meer dan genoeg over
Laatst gewijzigd door Too op vr 23 okt 2009, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door deja
#1397966
Ja dat zal ik eens proberen met een hamer meppen ik knip eigenlijk alles in stukken en als ze niet willen eten knip ik het nog wat fijner, maar zal er ook een een klap met de hamer op geven.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door