Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door IzMi
#1357051
Herby biedt een orgaanpakket aan (gevolgte orgaanpakket). Heeft iemand hier ervaring mee?
Juiste verhouding (meer lever)?

Ik ga namelijk bestellen en wil het misschien uitproberen, zelf samenstellen kan ook maar wie weet is dit wel iets?
We hebben vandaag een vrieskist op de kop getikt voor E35 euro. Dus we hoeven niet meer hemel en aarde te bewegen om mee te bestellen en al dat gedoe. Vanaf nu kunnen we onze eigen bestelling doen!!  :groupwave2:

:)
Door IzMi
#1357075
Staat bij de aanbiedingen. Er staat orgaan van houtduif/fazant en daaronder staat gevolgte orgaanpakket. Er staat verder geen extra info over de samenstelling. Alleen gevolgte is misschien iets eenzijdig? Aan de andere kant als er genoeg variatie is in bevleesd bot kan het w.s niet zo`n kwaad?
Door Too
#1357091
Nou heb k t gezien...
houtduif [karkas] vonden ze hier echt te vies [en er zijn er meer met deze ervaring], fazant heb ik nog nooit gegeven
Ik denk dat t qua acceptatie een risico-factor is..
Wat orgaan betreft geef ik vnl wat ik bij de poelier en super kan krijgen: hart- kip, lam en koe, lever- kip [lam vinden ze maar zozo], maag- kip en eend, nier- lam en verder wat er nog in een bloot kwarteltje ,duifje of visje zit
Door IzMi
#1357096
Hmm daar heb je wel een punt!

Het lijkt hier zo te zijn dat ze vlees wat stinkt, wat wij iig vinden stinken, niet eten. Zoals gans, eend, lam, schaap..

Ga toch maar zelf samenstellen. Dan kan ik ook zelf meer lever toevoegen en van verschillende dieren
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door