Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1281744
Hallo iedereen,

ik wil graag over op CB vanwege Emma met struvietjes, het probleem is alleen: De wet van Kruimel :-\ De rest vind het lekker, heb zelfs al een CB junk.

Alleen Emma vind het niks, Emma eet nu Prins anti-struviet droge brok, dat gaat er goed in.

zit er aan te denken bij te gaan mengen met koolhydraat vrij blik ( almo nature, snoezepoes ) Maar ben een beetje bang dat dat kwaad kan vanwege haar struvietjes. Wat is het lastig als je katten aan het mutsen zijn met eten...

morgen een portie lams hart als het bij de slager ligt.....

wat kan ik verder nog doen om Emma aan de Kvv te krijgen?

ben bang dat gekke toevoegingen haar probleem verergeren, ik heb CB diabetes in huis...

Wie heeft de gouden tip? (wie wil Emma overzetten  ;))
Door Nyncke
#1282379
Hier Binkie gehad, die heb ik een tijdlang ook Prins-struvit gegeven.

Op het laatst Prins smorgens en savonds barf.

Toen de zak op was helemaal over op barf. En hij barft of hij nooit anders heeft gedaan terwijl toen hij nog brokjes kreeg was het werkelijk een drama.

Ik weet niet hoelang je hem/haar nog struvit voer moet geven( ze raden 4 maanden aan) maar ik zou de overgang niet te lang laten duren.
Dus eerst tot plm 4 maanden struvitvoer geven, dan laten testen bij DA hoe het ervoor staat en dan zo snel mogelijk overstappen.

Barfplaats wordt gesponsord door